UçanHollandalı
Barista
Bugün yaşadığım bir olayı anlatmak isterim, Soulmate coffee nin bir avm şubesinde latte içtim, 2020 Mart covid başlangıcından bu yana dışardan hiç kahve içmedim (en son starbucks latte içmiştim) Pandemiden bu yana sıklıkla forumdayım, espresso makinesi aldım, aylık yurtiçi dışı katılmaya çalışıyorum (ağırlıklı yurtiçi).
Soulmate den içerken latte bana garip geldi yani bu kahve değil hissiyatı geldi keyif alamadım, şu an evde Williams Buku hambela espresso yaptım(molent g50 öğütümle) aradaki farkı daha da net anladım. Bu durum 1.5 senedir görece iyi taze çekirdeklere alıştığım için midir
Soulmate den içerken latte bana garip geldi yani bu kahve değil hissiyatı geldi keyif alamadım, şu an evde Williams Buku hambela espresso yaptım(molent g50 öğütümle) aradaki farkı daha da net anladım. Bu durum 1.5 senedir görece iyi taze çekirdeklere alıştığım için midir