Merhaba arkadaşlar,
Aranızda daha yeniyim ve öğrenicek , sorucak konular oluyor.
V60 demleme yöntemiyle demleme yapiyorum, ancak demleme süresi 3.30-4 dk civarı sürüyor,şu anda hario marka setle gelen v60 filtre kağıdını kullaniyorum.
Molent pocket kullanıyorum ögütüm için 17-18 aralıklarını denedim 22-20 aralıklarını denedim yani onlarla oynadım ama 3.30 dan daha aşağı düşemedim.
Suyuda kettleda ısıtıp kuğu boynuna döküyorum ve öyle demeleme yapıyorum.
Yalnız genel kesimden şöyle bir farkım var 15g kahvelerle başladım ve çok gövdeli geldi kahve (5dk sürüyordu) ayrıca günde 3 bardak kahve içtiğimden kafein fazla geldi bu yüzden gramajı düşürdüm.(5-7g arası kullanıyorum) ve 230-250 ml arası su koyuyorum.
A roasting lab firmasinin kahvelerini kullandım şu ana kadar.
Açıkçası gramajı düşürdüğümden beri süre biraz uzun olsada içtiğim kahveler hoşuma gitti (daha önce damakta kuruluk bırakıyordu baya)
Aranızda daha yeniyim ve öğrenicek , sorucak konular oluyor.
V60 demleme yöntemiyle demleme yapiyorum, ancak demleme süresi 3.30-4 dk civarı sürüyor,şu anda hario marka setle gelen v60 filtre kağıdını kullaniyorum.
Molent pocket kullanıyorum ögütüm için 17-18 aralıklarını denedim 22-20 aralıklarını denedim yani onlarla oynadım ama 3.30 dan daha aşağı düşemedim.
Suyuda kettleda ısıtıp kuğu boynuna döküyorum ve öyle demeleme yapıyorum.
Yalnız genel kesimden şöyle bir farkım var 15g kahvelerle başladım ve çok gövdeli geldi kahve (5dk sürüyordu) ayrıca günde 3 bardak kahve içtiğimden kafein fazla geldi bu yüzden gramajı düşürdüm.(5-7g arası kullanıyorum) ve 230-250 ml arası su koyuyorum.
A roasting lab firmasinin kahvelerini kullandım şu ana kadar.
Açıkçası gramajı düşürdüğümden beri süre biraz uzun olsada içtiğim kahveler hoşuma gitti (daha önce damakta kuruluk bırakıyordu baya)