• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

De'Longhi Stilosa Advanced EC235 Portafiltre Sorunu ve Öneriler

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Aykut1
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Aykut1

Yeni Üye
İsim
Aykut
Daha fazla  
İsim
Aykut
Merhaba arkadaşlar, espresso yapma işine yeni başlamış birisi olarak De'Longhi Stilosa Advanced EC235 makine aldım. Makineden memnunum fakat ya benim yanlış yaptığım ya da sorun olan bir durum var. Espressoyu bardağa aldıktan sonra portafiltredeki kahveyi temizlemek için ters çevirip vuruyorum fakat vurduğum zaman içindeki sügeç de düşüyor. Double single için moduler yapılmış fakat yine de temizlerken düşmesi gerektiğini düşünmüyorum, sorun ne olabilir? İkinci olarak yeni başlamışken tabansız portafiltre kullanmak ne kadar mantıklı? Son olarak da dediğim gibi yeni başladığım için genel olarak espresso konusunda şunu deneyebilirsin dediğiniz veya daha yaygın amatör hataları gibi şeyler konusunda önerileriniz olabilirse de sevinirim. Teşekkürler şimdiden.
 
Merhaba arkadaşlar, espresso yapma işine yeni başlamış birisi olarak De'Longhi Stilosa Advanced EC235 makine aldım. Makineden memnunum fakat ya benim yanlış yaptığım ya da sorun olan bir durum var. Espressoyu bardağa aldıktan sonra portafiltredeki kahveyi temizlemek için ters çevirip vuruyorum fakat vurduğum zaman içindeki sügeç de düşüyor. Double single için moduler yapılmış fakat yine de temizlerken düşmesi gerektiğini düşünmüyorum, sorun ne olabilir? İkinci olarak yeni başlamışken tabansız portafiltre kullanmak ne kadar mantıklı? Son olarak da dediğim gibi yeni başladığım için genel olarak espresso konusunda şunu deneyebilirsin dediğiniz veya daha yaygın amatör hataları gibi şeyler konusunda önerileriniz olabilirse de sevinirim. Teşekkürler şimdiden.
Merhabalar, iyi bir öğütücünüz yoksa naked portafiltre ile düzgün bir akış alamazsınız, kullandığınız sepetler basınçlı sepet ve öğütümü çok çok ince yapmanıza gerek yok, eğer sepet düşüyorsa öğütümünüz çok ince ve tampınız çok sıkıdır. Öğütücünüz düzgünse basınçsız bir sepet ve naked portafiltre ile güzel içecekler yapabilirsiniz.
 
Merhaba arkadaşlar, espresso yapma işine yeni başlamış birisi olarak De'Longhi Stilosa Advanced EC235 makine aldım. Makineden memnunum fakat ya benim yanlış yaptığım ya da sorun olan bir durum var. Espressoyu bardağa aldıktan sonra portafiltredeki kahveyi temizlemek için ters çevirip vuruyorum fakat vurduğum zaman içindeki sügeç de düşüyor. Double single için moduler yapılmış fakat yine de temizlerken düşmesi gerektiğini düşünmüyorum, sorun ne olabilir? İkinci olarak yeni başlamışken tabansız portafiltre kullanmak ne kadar mantıklı? Son olarak da dediğim gibi yeni başladığım için genel olarak espresso konusunda şunu deneyebilirsin dediğiniz veya daha yaygın amatör hataları gibi şeyler konusunda önerileriniz olabilirse de sevinirim. Teşekkürler şimdiden.
Öğütümünüz makineye göre ince gelmiş olabilir, süre tuttunuz mu kaç sn de ne kadarlık kahve elde ediyorsunuz? Öğütücünüz varsa daha kalın öğütmeyi deneyin
 
@Vialoca, @opare Henüz bir öğütücüm yok, öğütülmüş olarak alıyorum o sebeple. Ne kadar kahve aldığımı ölçmedim fakat ölçebilirim. Tampi çok sıkı yapmak veya kahvenin çok ince öğütülmüş olması portafiltreden düşmemesine mi sebep oluyor?
 
Geri
Üst