Merhaba arkadaşlar, espresso yapma işine yeni başlamış birisi olarak De'Longhi Stilosa Advanced EC235 makine aldım. Makineden memnunum fakat ya benim yanlış yaptığım ya da sorun olan bir durum var. Espressoyu bardağa aldıktan sonra portafiltredeki kahveyi temizlemek için ters çevirip vuruyorum fakat vurduğum zaman içindeki sügeç de düşüyor. Double single için moduler yapılmış fakat yine de temizlerken düşmesi gerektiğini düşünmüyorum, sorun ne olabilir? İkinci olarak yeni başlamışken tabansız portafiltre kullanmak ne kadar mantıklı? Son olarak da dediğim gibi yeni başladığım için genel olarak espresso konusunda şunu deneyebilirsin dediğiniz veya daha yaygın amatör hataları gibi şeyler konusunda önerileriniz olabilirse de sevinirim. Teşekkürler şimdiden.