• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Delonghi EC685 Modifiye Sonrası

HÜSEYİN19

Yeni Üye
İsim
Hüseyin
Daha fazla  
İsim
Hüseyin

Öncelikle Herkese merhabalar formu Bayağıdır takip ediyorum Buradan birkaç yoruma bakarak ve internette araştırdıktan sonra halihazırda kullandığım delongi EC 685 espresso makinemi modifiye etme kararı aldim. Benim için önemli olan düzgün bir latte yapabilmekti, Bu nedenle amazon'dan​

Rancilio Silvia (V1/V2) Buhar çubuğu​

Aldım ve makineye taktım ancak Maalesef bir türlü sütü Latte kıvamına getiremiyorum ne yaparsam yapayım sıcak süt elde ediyorum. YouTube'da baktığım videolarda gayet güzel latte elde ediyorlar, amazon'dan alan Türklerden ve yabancılardan okuduğum incelemelerde de %90 memnuniyet oranı var. Ancak Ben ne yaparsam yapayım bu işi beceremedim Neyi yanlış yapıyorum acaba?​

Gerçekten çok canım sıkıldı bir haftadır uğraşıyorum bir sonuç elde edemedim

Kendi orijinal buhar çubuğundan Ortalama bir latte ya elde ediyordum bunda sadece sıcak süt elde ediyorum Bana bu hususta yardımcı olursan çok sevinirim Eğer bu işi beceremezsem yeniden orijinal buhar çubuğunu takmayı düşünüyorum

Bu arada cihazda veya buhar çubuğunda Herhangi bir sıkıntı yok kahve demleme işinde ise yeniyim 2 aylık bir tecrübem var Bu nedenle latte elde edemiyor olabilir miyim
 
Son düzenleme:
Merhaba bir video paylaşabilirseniz sorununuz daha kolay anlaşılabilir
 
Ben de panerello dedikleri çubuğu çıkarıp siyah haliyle yaptığımda hep sıcak süt elde ediyordum. Biraz ucunu sütün üstüne doğru tuttuğumda daha yeterli bir kıvamda olmaya başladı şimdi alıştım yapmaya. Belki denemişsinizdir ama yine de tecrübemi paylaşayım dedim.
 

Merhaba bir video paylaşabilirseniz sorununuz daha kolay anlaşılabilir
Ben de panerello dedikleri çubuğu çıkarıp siyah haliyle yaptığımda hep sıcak süt elde ediyordum. Biraz ucunu sütün üstüne doğru tuttuğumda daha yeterli bir kıvamda olmaya başladı şimdi alıştım yapmaya. Belki denemişsinizdir ama yine de tecrübemi paylaşayım dedim.
Hızlı cevap için teşekkürler yarın video çekip paylaşacağım. Ben bu işi beceremiyorum galiba.:-)
 
Hızlı cevap için teşekkürler yarın video çekip paylaşacağım. Ben bu işi beceremiyorum galiba.:)
Öyle demeyin hocam, çok sinir bozucu olabiliyor ama istediğiniz şeye doğru bir sonuç alınca çok mutlu ediyor. Pes etmeyin lütfen :D. Ben de rancilio yapmayı düşünüyorum bakalım yaza doğru.
 
Bu çubuklarda sok bekle köpük olsun olayı olmuyor. Pitcheriniz ufak model olsun 350ml merkeze daldırıp sağa yada sola 60° ye yakın açı verin ve pitcherin ucu buhar çubuğu ile teması bırakmasın. Çubuğun ucunu tam sokmazsanız bu iş olur
 
Merhaba @HÜSEYİN19 pitcher'ı çok doldurmuşsun gibi görünüyor, bir de başlarda daha çok havalandırma iyi olur (y)
Az yaptığım zamanda aynısı oluyor. Bu videoda vortex oluşmuyor değil mi?

Pitcher büyük geliyor ondan mi kaynaklı acabaa? Daha küçüğü yok bilseydim küçüğün alırdım
Havalandırma derken tam anlamadım?
 
Az yaptığım zamanda aynısı oluyor. Bu videoda vortex oluşmuyor değil mi?

Pitcher büyük geliyor ondan mi kaynaklı acabaa? Daha küçüğü yok bilseydim küçüğün alırdım
Havalandırma derken tam anlamadım?
İlk başta sizin videonuzda çok az duyduğumuz öpücük sesi süt bir miktar hacim kazanana kadar devam etmeli.
 
Küçük olunca daha kolay oluyor . Bu makinelerin buhar gücü çok yüksek değil . Aynı makine bende de var genelde 350 ml pitcherla kullanıyorum. Ama denemek amaçlı bu pitcherla sütü azaltarak deneyin bence illaki farketmesi lazım . Ben çok fazla latte art peşinde değilim ama bu makineyle muazzam olmasada latte art yapanlar var.
 
Üstadım video yolladım sizinde yorumlarınız bekliyorum nerede hata yapıyorum acaba
Hocam arkadaşlar söylemişler zaten her şeyi buhar gücü az olduğu için küçük sütlük ve az miktarda sütle sorununuz büyük ihtimal çözülür zamanla da denedikçe el alışkanlığı kazanırsınız
 
Evet dediiniz gibi yaptım ve oldu. Bildiğin latte yaptım 😀((kendime göre iyiydi. )) Sütü fazla dolduruyormusum. Az koyunca herşey düzeldi. Harikasınız. Minik bir ayrıntı nekadar fark oluşturuyor vay be

Keşke 350 ml olan süt potu alsaydım diyorum. 500 mil az süt koyduğumdan dolayı büyük gelirmi bilemedim. Belki 350 ml pitcher olsa daha iyi sonuçlar alacağım. Bu yönüyle biraz üzgünüm çünkü yeniden para verip almak istemiyorum.

Yarın bir kez daha deneyeceim sonuçları paylaşırım sizinle.

Bütün soruları buradan sormak istemiyorum ama süt çabuk ısınıyor gibi geldi bana bunun için tavsiyeniz var mı
 
Son düzenleme:
Evet dediiniz gibi yaptım ve oldu. Bildiğin latte yaptım 😀((kendime göre iyiydi. )) Sütü fazla dolduruyormusum. Az koyunca herşey düzeldi. Harikasınız. Minik bir ayrıntı nekadar fark oluşturuyor vay be

Keşke 350 ml olan süt potu alsaydım diyorum. 500 mil az süt koyduğumdan dolayı büyük gelirmi bilemedim. Belki 350 ml pitcher olsa daha iyi sonuçlar alacağım. Bu yönüyle biraz üzgünüm çünkü yeniden para verip almak istemiyorum.

Yarın bir kez daha deneyeceim sonuçları paylaşırım sizinle.

Bütün soruları buradan sormak istemiyorum ama süt çabuk ısınıyor gibi geldi bana bunun için tavsiyeniz var mı
Evet hocam gerçekten bende de hızlı ısınıyor, ama bunu hep 350 ml lik pitcher kullanıp hem yarısından bir tık daha az süt koymama bağlıyorum.
 
Geri
Üst