Öncelikle Herkese merhabalar formu Bayağıdır takip ediyorum Buradan birkaç yoruma bakarak ve internette araştırdıktan sonra halihazırda kullandığım delongi EC 685 espresso makinemi modifiye etme kararı aldim. Benim için önemli olan düzgün bir latte yapabilmekti, Bu nedenle amazon'dan
Rancilio Silvia (V1/V2) Buhar çubuğu
Aldım ve makineye taktım ancak Maalesef bir türlü sütü Latte kıvamına getiremiyorum ne yaparsam yapayım sıcak süt elde ediyorum. YouTube'da baktığım videolarda gayet güzel latte elde ediyorlar, amazon'dan alan Türklerden ve yabancılardan okuduğum incelemelerde de %90 memnuniyet oranı var. Ancak Ben ne yaparsam yapayım bu işi beceremedim Neyi yanlış yapıyorum acaba?
Gerçekten çok canım sıkıldı bir haftadır uğraşıyorum bir sonuç elde edemedimKendi orijinal buhar çubuğundan Ortalama bir latte ya elde ediyordum bunda sadece sıcak süt elde ediyorum Bana bu hususta yardımcı olursan çok sevinirim Eğer bu işi beceremezsem yeniden orijinal buhar çubuğunu takmayı düşünüyorum
Bu arada cihazda veya buhar çubuğunda Herhangi bir sıkıntı yok kahve demleme işinde ise yeniyim 2 aylık bir tecrübem var Bu nedenle latte elde edemiyor olabilir miyim
Son düzenleme: