Amazon üzerinden %35 indirim ile satıldığını görünce alıp denemek istedim. Elimdeki xeoleo marka değirmeni iade ettim ve bu değirmeni satın aldım. İlk izlenimlerim malzeme kalitesi önceki değirmenime göre çok çok daha iyi. Hem burr kısmı hem dış yapısının malzemesi çelik. Öğütümleri xeoleo değirmenime göre daha başarılı. Sert çekirdekleri hiç zorlanmadan takılma yapmadan çekebiliyor önceki değirmenimde sert çekirdekleri öğütürken çok zorlanıyodum. Molent kullanan bir arkadaşım yeni değirmenimi inceledi, kahve öğüttü ve çok beğendiğini söyledi. Ben de belki uygun fiyata kahve değirmeni arayan benim gibi kahve severlerin olabileceğini düşünerek foruma değirmenimi tanıtmak istedim. Ben çok memnunum 1100₺ gibi bir fiyata gerçekten başarılı bir değirmen aldığımı düşünüyorum. Ürünü bilen başka kullanan varsa onların da yorumlarını merak ediyorum.