• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Comandante yoruyor, espresso için elektrikli değirmen tavsiyesi, bütçe max. 10K

DragonFly

Barista
İsim
Hamid Asım
Daha fazla  
İsim
Hamid Asım
Merhaba dostlar, ofiste Lelit Anna makinam var. Günde ortalama 5-6 adet espresso içiyoruz. Comandante red clix ile sorunsuz bir şekilde shotlar alıyoruz. Ancak başta 1-2 tane içerim dediğim espresso gelen gidenin makinayı denemek istemesi nedeniyle bazen 8-10 adede kadar çıkıyor. Takdir edersiniz ki el değirmeni çok yoruyor. 10K altına elektrikli değirmen almak istiyorum. Alternatifler Eureka Mignon Specialita, Eureka Mignon Zero, Eureka Mignon Casa, DF64 v.4, 2. el Vario olabilir. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
"Denemek isteyen değirmeni çevirir" diyerek bütçe dostu çözüm bulabilirsiniz hocam. ;)
Not: Önerim Mignon Zero olurdu.
Bu gün bir arkadaş değirmenin 5000TL olduğunu öğrenince kendisi çevirsin o kadar para vermişsin dedi. Ben de kim içecekse kendi kahveyi kendi öğütsündedim. Sanırım bu şekilde de ekonomik bir çözüm bulmuş olaibilirim. Ancak imkan dahilinde bir elektrikli daha keyifli olurdu doğrusu.
 
Df64 ün yeni versiyonlarını özellikle ssp bıçakla beraber almayı düşünürdüm ben olsam :)
 
Df64 ün yeni versiyonlarını özellikle ssp bıçakla beraber almayı düşünürdüm ben olsam :)
DF64 ile ilgili kafamda deli sorular var, çok fazla mod istiyor gibi, gerçi zamanında cunill tranquilo değirmenin dişlilerini sıfırlayıp tamaman single shot bir değirmene çevirmişliğim var ama artık bu tarz işlelerle uğraşmak istemiyorum değirmeni sadece kutusundan çıkartıp ayarlayıp kullanmak tercihim olurdu. Bu arada bahsettiğim değirmen şu videoda.
 
DF64 ile ilgili kafamda deli sorular var, çok fazla mod istiyor gibi, gerçi zamanında cunill tranquilo değirmenin dişlilerini sıfırlayıp tamaman single shot bir değirmene çevirmişliğim var ama artık bu tarz işlelerle uğraşmak istemiyorum değirmeni sadece kutusundan çıkartıp ayarlayıp kullanmak tercihim olurdu. Bu arada bahsettiğim değirmen şu videoda.

Şiir gibi espresso yaptı be adam... 😀
 
Merhaba dostlar, ofiste Lelit Anna makinam var. Günde ortalama 5-6 adet espresso içiyoruz. Comandante red clix ile sorunsuz bir şekilde shotlar alıyoruz. Ancak başta 1-2 tane içerim dediğim espresso gelen gidenin makinayı denemek istemesi nedeniyle bazen 8-10 adede kadar çıkıyor. Takdir edersiniz ki el değirmeni çok yoruyor. 10K altına elektrikli değirmen almak istiyorum. Alternatifler Eureka Mignon Specialita, Eureka Mignon Zero, Eureka Mignon Casa, DF64 v.4, 2. el Vario olabilir. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Merhaba,eureka modelleri içerisinde gözünüze güzel gelen birini öneririm.Kaliteli,topaksız öğütüm.Ayrıca kendini kanıtlamış bir marka ve eskitmesi zor,uzun yıllar hizmet edecek cihazlar yapıyorlar.
 
comandante ve motor eklentisi sorunlu, forumlarda dişlileri bozan bir arkadaşın mesajı vardı, sanıyorum uzun vadede motor torku mil eksenini esneterek dişlileri bozuyor.
En az 10 kilo çekirdek öğütmüşümdür motordante eklentisi ile içine taş girmemişse mümkün değil dişliye zarar vermesi tamamen hurafe
 
Konuya hakimim bunun sebebi neden motordante? Beyan bu yönde olduğu için mi? Bıçaklarda kullanım miktarına göre zamanla bunun olması normal değil mi?
Çok detaylı incelemedim konuyu takip ediyorum sadece, üretici kullanım miktarı ile ilgisi olmadığını bildirmiş ki bana göre o bıçakları o hale getirmek için bir ömür kahve öğütmek gerek.
 
Eureka Mignon Specialita kullanıyorum ben espressoda. gayet güzel bir değirmen. single dose modu yaparsanız bir de.
modla uğraşmayayım dersenizde Eureka Mignon Zero güzel seçenek.
 
Çok detaylı incelemedim konuyu takip ediyorum sadece, üretici kullanım miktarı ile ilgisi olmadığını bildirmiş ki bana göre o bıçakları o hale getirmek için bir ömür kahve öğütmek gerek.
Yanlış anlaşılma olmasın ben bu ürünleri uzun zamandır kullanıyorum cmd ile 50-60 kg belki kahve öğüttüm bunun en az 10 kg ı espresso ve motordante ile bıçaklar hala keskin ve iyi düzenli temizliyorum makinamada bir zarar vermedi doğru kullanım ve çekirdeği koyarken dikkatli olunduğunda uzun süre kullanılabileceğine inanıyorum.
 
Yanlış anlaşılma olmasın ben bu ürünleri uzun zamandır kullanıyorum cmd ile 50-60 kg belki kahve öğüttüm bunun en az 10 kg ı espresso ve motordante ile bıçaklar hala keskin ve iyi düzenli temizliyorum makinamada bir zarar vermedi doğru kullanım ve çekirdeği koyarken dikkatli olunduğunda uzun süre kullanılabileceğine inanıyorum.
comandante c60 baracuda diye bir değirmen gelecekmiş ocak ayında belki ona geçerim 60mm burr size heavy duty bir ürün gibi kolları çalıştırmaya devam. https://www.instagram.com/reel/ClWJpHTB6yk/?utm_source=ig_web_button_share_sheet
 
Bende Eureka Speciliata yı kendim kullandığım için önerebilirim. Kaliteli öğütümün yanı sıra kademesiz olması sebebiyle çok ince ayar aralıklarına olanak da sağlıyor. Bana göre bir artısı da olabildiğince sessiz öğütüm yapıyor. Tek dejavantajı filtre içinde kullanayım derseniz iki ayar geçişi zor.
 
Şiir gibi espresso yaptı be adam... 😀
Kahvenin içerisinde ya robusta var yada çok koyu ve taze kavrulmuş. Muhtemelen yazdığım sebeplerden dolayı bu kadar yoğun krema çıkıyor. Yoğun kremada hataları gizleyebiliyor

"Denemek isteyen değirmeni çevirir" diyerek bütçe dostu çözüm bulabilirsiniz hocam. ;)
Not: Önerim Mignon Zero olurdu.
Benzer fiyata 64mm ilerleyen zamanlarda ssp takabileceğiniz bir değirmen almak varken neden mignon zero?
 
Geri
Üst