• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Comandante Deri Kılıf Çekilişi (2021)

Oha tam aradığım fırsat, @coffeebean ben bunlara düştüm şansımı deneyeceğim.
 
Bugün yeni Comandante green ile aranıza katıldım. inşallah çekilişte şansımız yaver gider :)
 
3 sene önce bu tarz da bir kılıf dikmiştim. Aslında güzel duruyor ama performansı etkiliyor. Kavrama bir zaman sonra can sıkıcı oluyor. Seyahatler için kullanılabilir Aktif olarak dikiyorum hala görsel olarak güzel duruyor. Şu sıralar deri taşıma çantası ve kılıf seti çalışmalarındayım herkese bol şans
 
Renk seçeneği var mı:) şaka bir yana, başarılar
O an elimdeki rüm renk ve ip rengi seçeneklerini sunacağım abi :)
3 sene önce bu tarz da bir kılıf dikmiştim. Aslında güzel duruyor ama performansı etkiliyor. Kavrama bir zaman sonra can sıkıcı oluyor. Seyahatler için kullanılabilir Aktif olarak dikiyorum hala görsel olarak güzel duruyor. Şu sıralar deri taşıma çantası ve kılıf seti çalışmalarındayım herkese bol şans
Hocam 3.5 sene önce 4mm civarında bir deri kullanarak ilk kılıfımı diktiğimde kalınlık sıkıntısını cidden yaşamıştım. Şu süreçte kullandığım deriler 1.2--1.5 kalınlıgında yani comandantenin çapına en fazla 3mm civarlarında ekleme yapıyor bu da yok sayılabilecek bi kalınlaştırma. İlk başlarda düşük klik veya sert çekirdeklerde kılıfın öğütücünün etrafında boşa dönme sorunu vardı. Bu sorunu da çok sıkı dikerek ve minumum esneyen deri kullanarak çözdüm. Şuan hali hazırda dikiğim kılıflardan genel olarak olumsuz bir dönüş almadım:)



Katılan tüm arkadaşlara teşekkürler herkese bol şans:)
 
Selam ben de katıldım , çok güzel kılıflar bu arada
 
O an elimdeki rüm renk ve ip rengi seçeneklerini sunacağım abi :)

Hocam 3.5 sene önce 4mm civarında bir deri kullanarak ilk kılıfımı diktiğimde kalınlık sıkıntısını cidden yaşamıştım. Şu süreçte kullandığım deriler 1.2--1.5 kalınlıgında yani comandantenin çapına en fazla 3mm civarlarında ekleme yapıyor bu da yok sayılabilecek bi kalınlaştırma. İlk başlarda düşük klik veya sert çekirdeklerde kılıfın öğütücünün etrafında boşa dönme sorunu vardı. Bu sorunu da çok sıkı dikerek ve minumum esneyen deri kullanarak çözdüm. Şuan hali hazırda dikiğim kılıflardan genel olarak olumsuz bir dönüş almadım:)



Katılan tüm arkadaşlara teşekkürler herkese bol şans:)
Sıkı dikmek gerekiyor evet. Hali hazırda benim de bir projem var. Uzun soluklu kullanımda (1-2 sene) deriye bakım yapılmaz ise yine kayacaktır. Ben sepici vaketa kullanarak dikiyorum diğer yağlı deriler ile denemedim . Comandante'nin müthiş cilalanmış ahşap bir yapısı var çünkü. Merakla bekliyorum ben de bakalım kolay gelsin.
 
Sıkı dikmek gerekiyor evet. Hali hazırda benim de bir projem var. Uzun soluklu kullanımda (1-2 sene) deriye bakım yapılmaz ise yine kayacaktır. Ben sepici vaketa kullanarak dikiyorum diğer yağlı deriler ile denemedim . Comandante'nin müthiş cilalanmış ahşap bir yapısı var çünkü. Merakla bekliyorum ben de bakalım kolay gelsin.
2 yıldır aynı deriyi kullandıgım bi model var evde 4-5 klik turk kahvesinde bile dönme sorunu yaşamıyorum. Aslında o biraz da tutuş esnasında sıkma gücüyle alakalı normal derece de kavrıyorsanız o kuvvet gevşese dahi kaymasına imkan tanımıyor. Zaten 20 kliklerde falan öyle bir şey mümkün değil. Derinin iç yüzeyine de dikkat etmek lazım. Size de kolay gelsin :)
 
renk paleti gibi bi seçenek var mı? hangi renkler var? seçebileceğimiz?
O an elimdeki rüm renk ve ip rengi seçeneklerini sunacağım abi :)

Hocam 3.5 sene önce 4mm civarında bir deri kullanarak ilk kılıfımı diktiğimde kalınlık sıkıntısını cidden yaşamıştım. Şu süreçte kullandığım deriler 1.2--1.5 kalınlıgında yani comandantenin çapına en fazla 3mm civarlarında ekleme yapıyor bu da yok sayılabilecek bi kalınlaştırma. İlk başlarda düşük klik veya sert çekirdeklerde kılıfın öğütücünün etrafında boşa dönme sorunu vardı. Bu sorunu da çok sıkı dikerek ve minumum esneyen deri kullanarak çözdüm. Şuan hali hazırda dikiğim kılıflardan genel olarak olumsuz bir dönüş almadım:)



Katılan tüm arkadaşlara teşekkürler herkese bol şans:)
Elinde ne varsaymış abi
 
Geri
Üst