Kahve tutkunu
Barista
- İsim
- Coffee Chemist
Daha fazla
- İsim
- Coffee Chemist
Arkadaşlar yakın zamanda (10,15) gün önce 1zpresso q2s öğütücü aldım forum tavsiyesi üzerine yeni yıla girmeden bir tane üst düzey değirmen almak istiyorum falat kararsızım k-ultra da forum tarafından beğenilen bir değirmen c40 da genel kullanım tipim pour over odaklı olacak ama türk kahveside tüketen birisiyim biri çok ince biri çok kalın kahveler bazı kullanıcılar c40 türk kahvesini iyi öğütemediğini söylemiş k-ultra tarafındaki kararsızlığım bir tarafta aynı fiyata alman malı diğer tarafta aynı fiyatta taiwan çin karışık malı
Kullanan ve konu hakkında bilgisi olan hocalarımı konu altına davet ediyorum
Kullanan ve konu hakkında bilgisi olan hocalarımı konu altına davet ediyorum