• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Comandante C40 vs 1Zpresso K-ULTRA

C40 vs K-ultra

  • C40

    Oy: 26 41.3%
  • K-ultra

    Oy: 37 58.7%

  • Kullanılan toplam oy
    63

Kahve tutkunu

Barista
İsim
Coffee Chemist
Daha fazla  
İsim
Coffee Chemist
Arkadaşlar yakın zamanda (10,15) gün önce 1zpresso q2s öğütücü aldım forum tavsiyesi üzerine yeni yıla girmeden bir tane üst düzey değirmen almak istiyorum falat kararsızım k-ultra da forum tarafından beğenilen bir değirmen c40 da genel kullanım tipim pour over odaklı olacak ama türk kahveside tüketen birisiyim biri çok ince biri çok kalın kahveler bazı kullanıcılar c40 türk kahvesini iyi öğütemediğini söylemiş k-ultra tarafındaki kararsızlığım bir tarafta aynı fiyata alman malı diğer tarafta aynı fiyatta taiwan çin karışık malı

Kullanan ve konu hakkında bilgisi olan hocalarımı konu altına davet ediyorum 🙂
 
Merhabalar. Ben k-ultra mi yeni aldım. Gerek kalite gerek performans olarak memnunum. Daha öncesinde de arkadaşım ile comandante c30 kullanıyorduk. İnce öğütmek için tavsiye ederim.
 
Bugün araştırıp karar verecem
1zpresso'nun q2 giriş modelini denemem bile Comandantemi satmaya yetti. Şimdi bir K Plus kullanıcısıyım. Cmd kullananlar K serisi bir değirmen kullanınca aradaki farkı hissederler. Hem öğütüm, hem malzeme kalitesi. (Cmd C40 ların denge çubukları plastiktir ve burr u da küçüktür.)
Ek: Bir de onca para verince hangi öğütüm ayarında kaldığımı bilmek isterim şahsen :)
 
1zpresso'nun q2 giriş modelini denemem bile Comandantemi satmaya yetti. Şimdi bir K Plus kullanıcısıyım. Cmd kullananlar K serisi bir değirmen kullanınca aradaki farkı hissederler. Hem öğütüm, hem malzeme kalitesi. (Cmd C40 ların denge çubukları plastiktir ve burr u da küçüktür.)
Ek: Bir de onca para verince hangi öğütüm ayarında kaldığımı bilmek isterim şahsen :)
Valla bilmiyorum cmd kulağa cazip geliyor ama k ultrada güzel değirmen fakat cmd alacak kadar bütçe bulan kişiler piyasaya yeni çıkmamış olan k ultra için neden cmd satıpta k ultra almadı
(Sizin dışınızda) genel bir bakınca göremedim cmd’den k ultraya geçen kişileri
 
Comandante C40 el değirmenini 2018 den beri kullanıyorum.
Haftada yaklaşık yarım kg kahve öğütüyorum V60 ayarında. Yeri geldi espresso da yaptım. Taşı bile öğüttüğü oldu. Malzeme kalitesinden memnunum.
 
q2s özelinde sizi tatmin etmeyen nedir? Ya da 2. değirmen arayışınız neden?

Zamlardan önce alıp kenara koymak istiyorum bir tane üst düzey bişey aldıktan sonra q2 yi forum üzerinden satmayı düşünüyorum q2 nin beğenmediğim bir yanı yok genel olarak alabilecekken neden olmasın dediğim için almak istiyorum asgari ücret zamından sonra az çok ilerleyen durumda neler olacağı belli😅
 
Comandante C40 el değirmenini 2018 den beri kullanıyorum.
Haftada yaklaşık yarım kg kahve öğütüyorum V60 ayarında. Yeri geldi espresso da yaptım. Taşı bile öğüttüğü oldu. Malzeme kalitesinden memnunum.

Her iki değirmendende çok memnun kullanıcılar onun için alım olarak hangisi avantajlı olursa ona yönelecem cmd distribütörü taksit diyordu ona bakacam artık eğer kullandığım karta taksit imkanı olmazsa k ultra alacam
 
Ben comandante MK3 kullanıyorum .
MK4 te krank bağlantısındaki küçük kahve çekirdeklerinin sıkışma sorununu da çözmüşler.
 
C40’tan K Ultra’ya geçen arkadaşlarımızın yorumları mevcut, okumuşsunuzdur. Ben de C40’tan K Plus’a geçtim yine kendi düşüncelerimi gayet açık bir şekilde yazdım, okuyabilirsiniz. En son siz yine bildiğinizi okuyun 😂
 
C40’tan K Ultra’ya geçen arkadaşlarımızın yorumları mevcut, okumuşsunuzdur. Ben de C40’tan K Plus’a geçtim yine kendi düşüncelerimi gayet açık bir şekilde yazdım, okuyabilirsiniz. En son siz yine bildiğinizi okuyun 😂

Birde C40'dan ultra ya geçmek için fırsat kollayan, pusuda beklemiş, gecelerinde rüyasında K-Ultra ile kahve demleyip, sabahları C40 ile hayatın gerçekleri ile yüzleşen bazı arkadaşlar var. İsim vermek istemiyorum.
 
K serisini kullanmadım

Daha hızlı olan j serisini kullandım. Daha çok toz üretmesi ve yarı yarıya hızlı öğütmesi dışında artısı olmadı. Dış boyası Çin'den alınan metal ev aletleri ile aynı. Kullanırken verdiği his kalitesiz. Kullandıkça cavşayan kaydırmaz matı da ekstrasi oldu. Satıp cmdye geri döndüm.

Ben üç vakte bir model çıkaran yenileyen firmalardan ürün alınca rahatsız oluyorum.
 
1zpresso'nun jx, x-pro ürünlerini kullandım. Sonrasında C40 a geçiş yaptım, Ultra ile arasında kalmıltım bende. Youtube'ta izlemediğim değerlendirme videosu kalmamıştır. C40 v60 özelinde olduça başarılı. Özellikle kullanım amacınıza göre karar verin derim. Eğer elektrikli değirmenim olmasaydı. Ultra'ya geçiş yapacaktım. Hala tipini ve ayar konforunu çok beğeniyorum.
 
Elinizdeki değirmen güzel aslında, bu iki haftalık süreçte sizi memnun etmeyen bir yanı mı oldu q2nin?
 
1zpresso'nun jx, x-pro ürünlerini kullandım. Sonrasında C40 a geçiş yaptım, Ultra ile arasında kalmıltım bende. Youtube'ta izlemediğim değerlendirme videosu kalmamıştır. C40 v60 özelinde olduça başarılı. Özellikle kullanım amacınıza göre karar verin derim. Eğer elektrikli değirmenim olmasaydı. Ultra'ya geçiş yapacaktım. Hala tipini ve ayar konforunu çok beğeniyorum.

İşte sıkıntıda bu hem hem türk kahvesinde hemde filtre performansı istiyorum sanırım ikisi bir yürümüyor cmd türk kahvesi öğütüyor fakat çok iyi olmadığını söylüyorlar ben q2 ile denedim gördüm bugün fincanda kalan telve iriydi k ultra her ikisinide yapar yapmasına ama bu seferde v60 dan feragat etmiş olacaz ama c40ın iç aksamının plastik olması biraz gerdi beni bu fiyatlara satılan üründe plastik kullanmasında bir sebep vardır diyor insan ama orta kalite bir alüminyum bile üst kalitede bir plastikten iyidir varsın 10 15dolar pahalıya satsın ama plastik kullanmasın kendi görüşüm bu bu sebeple k ultraya yönelecem
 
K serisini kullanmadım

Daha hızlı olan j serisini kullandım. Daha çok toz üretmesi ve yarı yarıya hızlı öğütmesi dışında artısı olmadı. Dış boyası Çin'den alınan metal ev aletleri ile aynı. Kullanırken verdiği his kalitesiz. Kullandıkça cavşayan kaydırmaz matı da ekstrasi oldu. Satıp cmdye geri döndüm.

Ben üç vakte bir model çıkaran yenileyen firmalardan ürün alınca rahatsız oluyorum.

Cmd sevemediğim nokta ahşap kullanıyorsan tam ahşap yap kaplama olunca sorun çıkarıyor çatlağı patlağı bitmez gibi geliyor tam metal olanı güzel ama içi plastik yani 2 değirmendede aslında bana ters şeyler var ama ultra biraz daha yakın duruyor bana😅
 
Elinizdeki değirmen güzel aslında, bu iki haftalık süreçte sizi memnun etmeyen bir yanı mı oldu q2nin?

Değirmene seramikten geçtim çoğu kullanıcı gibi bende ilk olarak seramiği tecrübe etmiş oldum q2 ye geçince öğütüm rahatlığı olarak dünya varmış dedirtti fakat ileride gelecek olan zamlara maruz kalmamak için üst bir değirmen alıp kenara bırakma düşüncesindeyim yoksa q2 de bir sorun yok bugün 13.5gr 18click öğütümümde 26 saniyede bitirdi ebatına göre performanslı ama dediğim konudan dolayı ilerleyen zamanlarda satacam gerçi amazon iade konusunda biraz esnek iade talebi oluşturdum en yakın tarihte yollayacam alırsa alır almazsada forum üzerinden satışa çıkarmayı düşünüyorum
 
Geri
Üst