ahmetbuyuk6
Yeni Üye
- İsim
- Ahmet Zaid Büyük
Daha fazla
- İsim
- Ahmet Zaid Büyük
Herkese merhaba bir ay önce yeni bir espresso serüvenine başladım daha önce kapsüllü makine kullanıyordum. Şu an herhalde elimin yatkın olmamasından mı anlamadım espressolar çok acı çıkıyor ve kimi zaman kremalı çoğunlukla kremasız. Sürekli öğütücünün ayarıyla oynuyorum ama krema sorununu halletsem acılığı hallolmuyor. Sizce bu neyden olabilir? Hassas tartı ile tartım da yapıyorum lelit fred ve Arçelik k3185 ekipmanlarım. Ve cihazdaki her şey fabrika ayarları sizce ondan kaynaklı olabilir mi? Sepet fabrika çıkışı, makine içinde rex C 100 aldım forumdaki bir arkadaştan görüp ama hiç yükseltme yapamadım cihaz bozulmasın diye. Teşekkür ederim