• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Coffeenutz İzmir Tadım Buluşması 2 - Sürpriz Çin kahveli 😄

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Secron
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Secron

Barista
Konum
İzmir
İsim
Cengizhan
Daha fazla  
İsim
Cengizhan
Espresso Makinesi
Lelit Bianca, Picopresso
Değirmen
1zpresso K Pro, Eureka Atom Specialty 75, Timemore Sculptor 078
Ekipmanlar
Hario v60, kalita 155, timemore crystal eye, chemex, aeropress, minipresso, prismo, clever, origami,oceanrich, mokapot, syphon, cold dripper, lilydrip, melodrip, balance cone, phin
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
İzmir
Geçen haftalarda çok güzel bir buluşma gerçekleştirip üst düzey kahveleri tadımlamıştık. Ninety Plus, Pacamara, Uraga gibi çok güzel kahveleri tadıp üzerine konuştuk.
Bu hafta da gerçekten sürpriz bir kahve var masada, Çin menşeili bir kahve. Tekrardan bir cupping ve üzerine tadım yorumlarımız, muhabbetimizle dolu bir buluşma.
Geçen buluşma yoğundu, hatta belki 2 tur da olabilir bu sefer, ne dersiniz @Ömer Aydın ?
Biz yine şimdiden cumartesi 14.00 diyelim bence 😄
 
Geçen haftalarda çok güzel bir buluşma gerçekleştirip üst düzey kahveleri tadımlamıştık. Ninety Plus, Pacamara, Uraga gibi çok güzel kahveleri tadıp üzerine konuştuk.
Bu hafta da gerçekten sürpriz bir kahve var masada, Çin menşeili bir kahve. Tekrardan bir cupping ve üzerine tadım yorumlarımız, muhabbetimizle dolu bir buluşma.
Geçen buluşma yoğundu, hatta belki 2 tur da olabilir bu sefer, ne dersiniz @Ömer Aydın ?
Biz yine şimdiden cumartesi 14.00 diyelim bence 😄
Evet 2 tur olabilir katılanlar çok olursa odaya ikinci 10 kişiyi alabiliriz…

Bu Cumartesi 24.09.22 14:00 çok iyi 👍

Valla tebrikler @Secron ve eline sağlık 🙏
 
Güncelleyelim gözden kaçmasın 😄
 
Bu sefer kaçırmaya niyetim yok😂😂
 
Değerli arkadaşlar,

Yarın hepinizi 14:00'daki tadım etkinliğimize İzmir Karataş'a bekliyorum.

Geçen sefer çok keyifliydi ön alımda olan ve hatta oradan çıkan kararla getireceğimiz kahvelerle buluştuk.

Bu sefer de farklı kahveler olacak masada elimde çok fazla farklı süreç ve ülkeden kahve numunesi var, enteresan bir deneyim olacağını düşünüyorum.

Görüşmek üzere.

👋
 
İzmir'de yaşamanın güzel olmasına al bir etken daha 😏

Allahtan İstanbul kahve konusunda zengin :)
 
Tadım etkinliğinde Rekika ve Pb deneyenler oldu mu? Olduysa yorumlarınızı rica edebilir miyim?
 
Bu tadım etkinliğinde masada ön alımlardan sadece Çin vardı bir de ön alım için düşündüğümüz ama vazgeçtiğimiz ikinciler ve sonraki alımda getirmeyi düşünebileceğimiz sıkı 1-2 kahve oldu.

Umarım bu paylaşımı katılanlardan gören arkadaşımız olur ve cevap verir, Çin ile ilgili net ve mutabık fikirlerimiz vardı tadım sonunda çünkü...

Önceki tadıma katılan arkadaşlardan rica edelim Rekika ve Peaberry için yorumlarını esirgemesinler lütfen (en azından @Secron dan yorum bekliyoruz) 🙏

Selamlar
 
Son düzenleme:
Bu tadım etkinliğinde masada ön alımlardan sadece Çin vardı bir de ön alım için düşündüğümüz ama vazgeçtiğimiz ikinciler ve sonraki alımda getirmeyi düşünebileceğimiz sıkı 1-2 kahve oldu.

Umarım bu paylaşımı katılanlardan gören arkadaşımız olur ve cevap verir, Çin ile ilgili net ve mutabık fikirlerimiz vardı tadım sonunda çünkü...

Önceki tadıma katılan arkadaşlardan rica edelim Rekika ve Peaberry için yorumlarını esirgemesinler lütfen (en azından @Secron dan yorum bekliyoruz) 🙏

Selamlar
Masa şampiyonlar ligiydi. Ninety Plus, pacamara, uraga, rekika... Yani böyle bir cupping yapmak bizim için pek sağlıklı değildi, şu saatten sonra nasıl daha düz kahveler içicez bilmiyorum, masada 1 tane mi vasat kahve olmaz 😄 rekika aa parlayan yıldızıydı zaten masanın, 1 saat konuşulduysa bunun 45 dakikası rekika aa mı ab mi daha sağlam diye tartışıldı desem yalan olmaz 😄 tatlı ve damağı çok yormayan kahvelerdi, bi kenyadan beklenilen tatlılığı veriyordu ama bundan daha fazlasını saklıyordu içinde. Peaberry de rekikada oldukça güzel ve masada herkes tarafından beğenilen kahveler oldu. Ama ikisi arasında tercih yapacaksam rekika aa dan yana kullanırım tercihimi, bana çok dengeli gelmişti o kahve 😄
 
Bu tadım etkinliğinde masada ön alımlardan sadece Çin vardı bir de ön alım için düşündüğümüz ama vazgeçtiğimiz ikinciler ve sonraki alımda getirmeyi düşünebileceğimiz sıkı 1-2 kahve oldu.

Umarım bu paylaşımı katılanlardan gören arkadaşımız olur ve cevap verir, Çin ile ilgili net ve mutabık fikirlerimiz vardı tadım sonunda çünkü...

Önceki tadıma katılan arkadaşlardan rica edelim Rekika ve Peaberry için yorumlarını esirgemesinler lütfen (en azından @Secron dan yorum bekliyoruz) 🙏

Selamlar
Çin kahvesi gerçekten masadan aklımda kalan üç kahveden biri oldu ki masadaki seçki gerçekten üst seviye kahveler içeriyordu. Tatlı ve asiditesi yerinde bir kahve, fiyatına göre çok çok iyi. Günün sürprizi oldu diyebilirim.
 
Çin kahvesi gerçekten masadan aklımda kalan üç kahveden biri oldu ki masadaki seçki gerçekten üst seviye kahveler içeriyordu. Tatlı ve asiditesi yerinde bir kahve, fiyatına göre çok çok iyi. Günün sürprizi oldu diyebilirim.
Madem öyle ben de geçtiğimiz Cumartesi ile ilgili düşüncelerimi söyleyeyim;

Bu sefer Çin'limiz dışında doğaçlama seçimler yaptım ve merak ettiğim bir tane 88 puanlık Costa Rica zaten diğer hepsinin üstüne çıktı.

Bu çekirdeği bu turda olmasa da (kalırsa) sonraki turda kesinlikle düşünüyorum.

Masada - fiyat olarak - bu en çok beğendiğimiz Costa Rica'nın bile üstüne çıkan Costa Rica'lar olmasına rağmen Çinli KongQue hepsinin arasında kendini göstermeyi bildi. Öncelikle onu bu özgüveninden dolayı tebrik ediyorum :LOL:

Bu zıpır Çin'liyi hep beraber merakla bekliyoruz.
 
Geri
Üst