Sıfır elektrikli değirmeni olan arkadaş varsa biraz bilgi alabilir miyim?
Dişlilere parmağınızla dokunursanız jilet veya maket bıçağına dokunulmuş gibi keskin bir halde mi oluyor. Yoksa çay kaşığının ucu gibi mi?
Bazı sitelerde yılda bir kere bıçağın değiştirilmesi önerilmiş. Pahalı bir parça. Yeni değirmen almak daha mantıklı olabilir mi?
Bu bıçaklar bilenir mi? Değirmenimizin bıçağını değiştirmek veya bilemek önemli bir fark sağlar mı? Yeni alınmış gibi mi olur?
Dişlilere parmağınızla dokunursanız jilet veya maket bıçağına dokunulmuş gibi keskin bir halde mi oluyor. Yoksa çay kaşığının ucu gibi mi?
Bazı sitelerde yılda bir kere bıçağın değiştirilmesi önerilmiş. Pahalı bir parça. Yeni değirmen almak daha mantıklı olabilir mi?
Bu bıçaklar bilenir mi? Değirmenimizin bıçağını değiştirmek veya bilemek önemli bir fark sağlar mı? Yeni alınmış gibi mi olur?
Ekli dosyalar
Son düzenleme: