raicem
Yeni Üye
- Konum
- Eskişehir
- İsim
- Cem
Daha fazla
- İsim
- Cem
- Değirmen
- Molent Pocket
- Ekipmanlar
- Clever Dripper, Hario V60
- Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
- Evet
- Kahve Arkadaşlığı İl
- Eskişehir
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
- Odunpazarı
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 2
- Tepebaşı
Herkese merhaba, 7-8 aydır kahve ve kahve demleme dünyasını keşfetmeye çalışıyorum. Genelde filtre kahve deneyimlesem de geçenlerde Montag Coffee’de bir capuccino içtim ve sütün dokusuna, alttan gelen espresso tadına hayran kaldım.
Bunun üstüne dışarıda hep sütlü kahveler tatmaya başladım. Bu sebeple kafamda sütlü espresso bazlı içeceklere dair bazı sorular belirdi.
Bu içeceklerde sütün dokusunu nasıl tarif edersiniz? Dışarıda Capuccino ve Cafe Latte ictigimde kahveli sıcak süt içiyormuş gibi oluyorum. Evet, en üstte belli bir miktar köpük oluyor, ancak onun altındaki sütün dokusu hemen her zaman sıcak süt gibi geliyor bana. Herhangi özel bir doku yok gibi. Bu normal midir?
Aynı zamanda İstanbul veya Eskişehir’de güzel Capuccino/Caffe Latte/Flat White deneyecek mekan önerileriniz varsa duymak isterim. Çok teşekkürler şimdiden.
Bunun üstüne dışarıda hep sütlü kahveler tatmaya başladım. Bu sebeple kafamda sütlü espresso bazlı içeceklere dair bazı sorular belirdi.
Bu içeceklerde sütün dokusunu nasıl tarif edersiniz? Dışarıda Capuccino ve Cafe Latte ictigimde kahveli sıcak süt içiyormuş gibi oluyorum. Evet, en üstte belli bir miktar köpük oluyor, ancak onun altındaki sütün dokusu hemen her zaman sıcak süt gibi geliyor bana. Herhangi özel bir doku yok gibi. Bu normal midir?
Aynı zamanda İstanbul veya Eskişehir’de güzel Capuccino/Caffe Latte/Flat White deneyecek mekan önerileriniz varsa duymak isterim. Çok teşekkürler şimdiden.