Caffissimo'yu kapsüllerini doldurarak kullanıyorum ve sanalbaharat'tan çekilmiş şekilde aldığım kaliteli kahve ile gayet tatmin edici bir sonuç elde edebiliyorum. "Tatmin edici bir sonuç" diyorum çünkü yaptığım kahveyi cappuccino olarak tüketiyorum ve süt işin içine çok ince nüansların fazla önemi kalmıyor. Sonuç itibarı ile malum yerden aldığımız ile benim Cafissimo'da yaptığım cappuccino arasında pek fark yok diyebilirim.
Gel gelelim, tükettiğimiz kahvenin kalitesini yükseltmek hepimizin olduğu gibi benim de hayalim ve şu makine aklıma düştü:
www.karaca.com
Gördüğüm kadarı ile Sage ve Konchero ürünlerinin kopyasına benziyor. Yerli üretim olduğu için çok daha ucuz tabi. 51 mm basınçlı sepet kullanıyor ve kolayca basınçsız sepet ile değiştirilebilir.
Bu makinenin Cafissimo'dan daha iyi espresso yapacağını düşünüyorum. Sizce de öyle mi acaba yoksa aralarında bir fark olmayacağı için almaya değmez mi?
Gel gelelim, tükettiğimiz kahvenin kalitesini yükseltmek hepimizin olduğu gibi benim de hayalim ve şu makine aklıma düştü:
Karaca Coffee Art 1353 Süt Köpürtücülü, 20 Bar Basınçlı, Espresso, Latte, Cappuccino, Americano Makinesi 1,8L Inox Karaca
Karaca Coffee Art 1353 Süt Köpürtücülü, 20 Bar Basınçlı, Espresso, Latte, Cappuccino, Americano Makinesi 1,8L Inox 9 taksit seçeneği ile 4.999 TL'ye Karaca güvencesiyle sizi bekliyor!
Gördüğüm kadarı ile Sage ve Konchero ürünlerinin kopyasına benziyor. Yerli üretim olduğu için çok daha ucuz tabi. 51 mm basınçlı sepet kullanıyor ve kolayca basınçsız sepet ile değiştirilebilir.
Bu makinenin Cafissimo'dan daha iyi espresso yapacağını düşünüyorum. Sizce de öyle mi acaba yoksa aralarında bir fark olmayacağı için almaya değmez mi?