• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Cafissimo Classic'ten yarı manuel makineye geçiş

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kyolic
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

kyolic

Yeni Üye
Caffissimo'yu kapsüllerini doldurarak kullanıyorum ve sanalbaharat'tan çekilmiş şekilde aldığım kaliteli kahve ile gayet tatmin edici bir sonuç elde edebiliyorum. "Tatmin edici bir sonuç" diyorum çünkü yaptığım kahveyi cappuccino olarak tüketiyorum ve süt işin içine çok ince nüansların fazla önemi kalmıyor. Sonuç itibarı ile malum yerden aldığımız ile benim Cafissimo'da yaptığım cappuccino arasında pek fark yok diyebilirim.

Gel gelelim, tükettiğimiz kahvenin kalitesini yükseltmek hepimizin olduğu gibi benim de hayalim ve şu makine aklıma düştü:


Gördüğüm kadarı ile Sage ve Konchero ürünlerinin kopyasına benziyor. Yerli üretim olduğu için çok daha ucuz tabi. 51 mm basınçlı sepet kullanıyor ve kolayca basınçsız sepet ile değiştirilebilir.

Bu makinenin Cafissimo'dan daha iyi espresso yapacağını düşünüyorum. Sizce de öyle mi acaba yoksa aralarında bir fark olmayacağı için almaya değmez mi?
 
Cafissimo ile kıyaslarsan tabiki iyi kapsüle göre taze kahve ile yapıldıgı için ama bence bu işe gireçeksen tam gir bütçe oluştur bu makineyi al gerçekten nitelikli kahveye ulaşmak kahve çekirdegini hissetmek ve gerçekten tatmak isterseniz bu tarz makine alın illa bu degil profesyonele yakın bir makine alın ve pişman olmayın bence
https://www.gelbura.com/idose-juno-yari-otomatik-ev-tipi-espresso-makinesi-pd-TET54199450155 bence bunu al biraz bütce oluştur
 
Cafissimo ile kıyaslarsan tabiki iyi kapsüle göre taze kahve ile yapıldıgı için ama bence bu işe gireçeksen tam gir bütçe oluştur bu makineyi al gerçekten nitelikli kahveye ulaşmak kahve çekirdegini hissetmek ve gerçekten tatmak isterseniz bu tarz makine alın illa bu degil profesyonele yakın bir makine alın ve pişman olmayın bence
https://www.gelbura.com/idose-juno-yari-otomatik-ev-tipi-espresso-makinesi-pd-TET54199450155 bence bunu al biraz bütce oluştur

Karaca ile bunun arasında tam olarak ne fark var acaba?

Bu neden daha iyi kahve yapıyor Karaca'dan? Yanlış anlaşılmasın bilmediğim için soruyorum, "aynısı işte kardeşim" şeklinde bir iddiam yok. Sadece öğrenmek istiyorum.
 
Geri
Üst