krmbyl
Barista
- İsim
- Kerem
Daha fazla
- İsim
- Kerem
- Espresso Makinesi
- Kendi makinesini yapmaya çalışıyor
Cafeye gittiginizde önünüze gelen underextract veya overextract kahveyi geri gönderip yenisini istiyor musunuz?
Ben açıkçası yapmak istesem de biraz da bilmişlik tasliyor gibi görünmek istemedigimden bitirmeye çalışıyor/duruma göre yarım birakiyorum. Tabii çok rezil bir içecek gelmediyse.
Bu gibi durumlarda siz ne yapiyorsunuz, baristaya yaklasim nasil olmali tartisalim.
Ben açıkçası yapmak istesem de biraz da bilmişlik tasliyor gibi görünmek istemedigimden bitirmeye çalışıyor/duruma göre yarım birakiyorum. Tabii çok rezil bir içecek gelmediyse.
Bu gibi durumlarda siz ne yapiyorsunuz, baristaya yaklasim nasil olmali tartisalim.
Son düzenleme: