• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Butik bir kahve dükkanınız olsaydı?

Diyelim ki butik bir kahve dükkanınız var ve ayrıca kavuruyorsunuz da. İnternet siteniz de var ve oradan da satış yapıyorsunuz. Neler yapardınız diğer firmalarda görmediğiniz?

Benimkilerden ikisi şöyle:

1- Mutlaka logo ve kahve ile ilgili bilgileri içeren 25x30 vakum poşeti koyardım pakete. Hatta vakumlu poşet gönderi seçeneği bile koyardım.
2- Mutlaka şişede veya kavanozda saklayanlar için en az iki tane kolayca çıkabilen ve iz bırakmayan en azından kahvenin adının sanının yazılı olduğu kaliteli stickerlar koyardım.

Şimdilik bunlar.
 
Kötü kavurduğum kahveyi İnternet müşterisine asla nitelikli diye kitlemezdim.
Müşteriye her aldığı çekirdekte benzer keyfi yaşayacağı garantisini verirdim, iki aynı paketteki lezzet 2 ay sonra birbiriyle alakasız olmazdı.
Hasat yılını mutlaka ama mutlaka belirtirdim, eski hasat çekirdeği yeni kavurup favori diye satmazdım.
 
Tadım notalarını forumdaki spoiler sistemi gibi sadece görüntülenmek istediği takdirde görüntülenecek şekilde yapardım, pakete eklemezdim, bunun yerine benim de koleksiyonunu yapmayı çok sevdiğim kahve künye kartlarına yazardım. Çünkü birincisi benim aldığım tadı alamayabilir insanlar, ikincisi ise çoğunlukla iş kahveyi demlemekten çok tatları çıkarmaya gidiyor, ben sattığım ürünün keyifli olmasını isterim, içince 'darkspace kavurmuş, unutulur mu' etkisi uyandırsın isterim.
Kahve özelinde Güney Amerika kahvelerine odaklanırdım, ilk hobiye başlangıcımdan beri beni en mutlu eden kahveler hep oradan, özellikle Kolombiya'dan gelenlerdi. Süper özel çekirdekler hariç de çok detaylı demleme tarifi vermezdim, daha genel bir aralıkta tekrarlanabilir tarifler verirdim ki tüketici kendine göre ayarlayabilsin, ama yeni başlayan ya da merak duyanlar da ne yapacağım ne edeceğim diye kendilerini yemesin.
İletişim konusunda ise forumda da çok yakınıyoruz bazı durumlardan ötürü, belirli saat aralıkları içerisinde cevap vermeye çalışır, internet adresime de iletişim kanalları olarak bize ulaşılabilecek ve bizim de rahatça yanıtlayabileceğim ve takip edebileceğimiz kanalları verirdim. Ama saat dışı cevap katiyen yok, bizim de dinlenmemiz gerekirdi sonuçta :ROFLMAO:
 
Diyelim ki butik bir kahve dükkanınız var ve ayrıca kavuruyorsunuz da. İnternet siteniz de var ve oradan da satış yapıyorsunuz. Neler yapardınız diğer firmalarda görmediğiniz?

Benimkilerden ikisi şöyle:

1- Mutlaka logo ve kahve ile ilgili bilgileri içeren 25x30 vakum poşeti koyardım pakete. Hatta vakumlu poşet gönderi seçeneği bile koyardım.
2- Mutlaka şişede veya kavanozda saklayanlar için en az iki tane kolayca çıkabilen ve iz bırakmayan en azından kahvenin adının sanının yazılı olduğu kaliteli stickerlar koyardım.

Şimdilik bunlar.
Öncelikle kaliteli kahve ve kaliteli kavrum tabii ki en önemlisi ancak bu iki maddeyi ek olarak yapan kavurucular kesinlikle diğerlerinin bir adım önüne geçer. Bunları birer seçenek olarak siparişe ekleyebilme opsiyonu sunulsa süper olurdu, hatta bedava vermelerine de gerek yok, cüzzi bir fiyat ile siparişe eklenebilse yeterli.

Ben bu maddelere ek olarak , degassing süresini beklemeye gerek kalmadan alındığı anda içilebilecek şekilde yani degassing süresi geçmiş çekirdeklerin de satış opsiyonunu koyardım.
 
Elimden geldiği kadar leblanc a benzetirdim 🤣

Şaka bir yana her daim aynı derece kavrum yapmanın reelde çok mümkün olduğunu düşünmüyorum. Müşteri olarak talep etmek elbette en doğal hakkımız fakat nem oranı çuvaldan çuvala değişen, çekirdeğin iç sıcaklığının ölçülmeden yapılan bir işlem. Zor...

Leblanc da böyle bir yer 😀

96B212C0-8DDC-417D-84C6-9AF93DACF22B.jpeg
 
Elimden geldiği kadar leblanc a benzetirdim 🤣

Şaka bir yana her daim aynı derece kavrum yapmanın reelde çok mümkün olduğunu düşünmüyorum. Müşteri olarak talep etmek elbette en doğal hakkımız fakat nem oranı çuvaldan çuvala değişen, çekirdeğin iç sıcaklığının ölçülmeden yapılan bir işlem. Zor...

Leblanc da böyle bir yer 😀

Ekli dosyayı görüntüle 13753
Persona 5 <3
 
içmeyecegim kahveyi asla satmazdim ,surekli alim yapan musterilere ozel indirimler yapardim , hediye kahve mutlaka tek denemelikte olsa gonderirdim.
 
50 şer gramlık tüm kahvelerden deneme paketi satışa koyardım ..hangisini beğenen 250gr sipariş versin sonra... sonra abonelik sistemi gibi her siparşe artan indirm tanımlardım.. sonuçta hepsi Ulusalın kahvesini getirp kendi usullerince kavurmaya çalışıyor.. müşter kazan - memnun et- bağlılık yarat .....
 
100 er Gramlık Alım Seçenegi sunardım Tabi 4x100 veya 5x100 Şeklinde Bundle olarak olmayacak istenilen kahve seçilebilmeli . Bunu yapan Diğer Firmaların 3-0 Önüne geçer net.
 
Geri
Üst