Papel Espresso
Üye
- Konum
- İstanbul
- İsim
- Onur
Daha fazla
- İsim
- Onur
- Espresso Makinesi
- Gaggia New Classic
- Değirmen
- Sage BCG600
- Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
- Evet
- Kahve Arkadaşlığı İl
- İstanbul
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
- Kadıköy
Arkadaşlar selam,
2000 TL civarinda bir bütçem mevcut, ama hangi değirmeni alıyım, sıfır mı olsun ikinci el mi olsun karar veremedim. Takip ettiğim kadarıylada son bir-iki aylık dönemde fiyatlar baya bi yükselmiş.
Siz olsanız sadece espresso öğütümü için hangi değirmeni alırdınız? Gagia new Classic kullanıcıyım bu arada.
Yardımcı olursanız çok sevirim.
2000 TL civarinda bir bütçem mevcut, ama hangi değirmeni alıyım, sıfır mı olsun ikinci el mi olsun karar veremedim. Takip ettiğim kadarıylada son bir-iki aylık dönemde fiyatlar baya bi yükselmiş.
Siz olsanız sadece espresso öğütümü için hangi değirmeni alırdınız? Gagia new Classic kullanıcıyım bu arada.
Yardımcı olursanız çok sevirim.