• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Brita Sürahi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan nakber
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

nakber

Barista
İsim
Berkan
Daha fazla  
İsim
Berkan
Değirmen
Molent G50, Timemore C3
Ekipmanlar
V60, Kalita Wave 185, Bialetti Brikka, Aeropress, Origami Air
Üç kişilik bir ailede tam 1 ay yetmişti bir tane filtresi. Şimdi tek başıma kullanacağım. Her ay filtre değiştirin diyor ama tek başıma kullanacağım için 1 ayda ömrü tükenmez + biraz masraflı olur benim için.

Tek kişi kullanan var mı bunu? Varsa ne kadar süre dayandığını benimle paylaşabilir mi? Ona göre bir hesap yapmak istiyorum mantıklı mı değil mi diye. ✌🏻
 
Üç kişilik bir ailede tam 1 ay yetmişti bir tane filtresi. Şimdi tek başıma kullanacağım. Her ay filtre değiştirin diyor ama tek başıma kullanacağım için 1 ayda ömrü tükenmez + biraz masraflı olur benim için.

Tek kişi kullanan var mı bunu? Varsa ne kadar süre dayandığını benimle paylaşabilir mi? Ona göre bir hesap yapmak istiyorum mantıklı mı değil mi diye. ✌🏻
Evde bir tek ben kullanıyorum Brita'yı. Tek bir filtrenin ömrünün 150 lt olduğunu belirtiyor firma. Ben ortalama 2 ay kullanıyorum bir filtreyi. Hatta ekşi sözlük'teki bir yoruma istinaden birkaç kere ömrü dolan filtreyi limon tuzu bulunan suda bekletip filtrenin ömrünü uzatmayı da denedim. Ama bir 15 gün kadar daha kullanabilmiştim en fazla. O yüzden gereksiz bir yöntem bence. 2 ay bence oldukça iyi bir süre. Hele bir de indirimde yakalarsanız filtreleri oldukça hesaplı oluyor 😊
 
Sorunuzdan bağımsız ben de bir soru sormak istiyorum.
Demlemelerimi buzdağı su kullanarak yapıyorum. Bu surahiden alsam aynı yada yakın sonuçlar alabilir miyim?
Kullanıp kıyaslayan varsa cevaplayabilir mi?
Hangi şebeke suyunu kullandığınızı bilmiyorum ama İstanbul özelinde konuşacak olursak Buzdağı ve Brita ile arıtılmış suyla demlenen kahve arasında dağlar kadar fark var. O yüzden Buzdağı'ndan vazgeçmeyin bence 😊
 
Üç kişilik bir ailede tam 1 ay yetmişti bir tane filtresi. Şimdi tek başıma kullanacağım. Her ay filtre değiştirin diyor ama tek başıma kullanacağım için 1 ayda ömrü tükenmez + biraz masraflı olur benim için.

Tek kişi kullanan var mı bunu? Varsa ne kadar süre dayandığını benimle paylaşabilir mi? Ona göre bir hesap yapmak istiyorum mantıklı mı değil mi diye. ✌🏻
Ben 2 aya kadar kullandım, biraz filtrasyonu zayıflıyor sanırım, TDS sonlara doğru biraz daha yüksek çıkıyordu. Onun dışında bir sorun yaşamadım.

Sorunuzdan bağımsız ben de bir soru sormak istiyorum.
Demlemelerimi buzdağı su kullanarak yapıyorum. Bu surahiden alsam aynı yada yakın sonuçlar alabilir miyim?
Kullanıp kıyaslayan varsa cevaplayabilir mi?

Giriş suyunun kalitesine bağlı olarak bu sorunun cevabı değişir. Aktif kullandığım zamanlarda bazı kahvelere çok yakışıyordu. Genelde ikili deneme yapıp kahveye özel hazır suyla (erikli ve nestle kullandım buzdağından ziyade) veya britayla devam ediyordum. Titrasyon testlerini (kH ve gH) almadan önce ürünü sattım maalesef o yüzden detaylı teknik analiz yapma imkanım olmadı ancak tecrübem bu şekilde.
 
Teşekkür ederim, ben de ikinizin de dediği gibi o kadarlık bir süre tahmin etmiştim. Baya hesap kitap açısından da verimli olacak benim için o halde.
 
Geri
Üst