• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Borosilikat camdan lilydrip ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan baddrip
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

baddrip

Barista
İsim
recep
Daha fazla  
İsim
recep
Değirmen
1zpresso jx, timemore c2
Ekipmanlar
Hario v60, crystal eye
Kahve Arkadaşlığı İl
ankara
Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
çankaya
Borosilikat camdan konsept kahve ekipmanları üreten bir üreticiye lilydrip üretseniz satılır belki diye bir öneride bulunmuştum. malum alete 120 TL fiyat biçilmesini saçma buluyorum. Üretici denemelere başlamış. Teorik olarak bir problem olur mu yada uygulama da ne olur bilmiyorum.
Çalışmayı buradan
Çalışmayı buradan görebilirsiniz
 
Gerekirse ısıtıp çakıl taşı koyuyorum ben dripper ın içine. Cam seramiğe nazaran biraz daha kırılgan olması dışında bir fark yaratmaz sanırım. Üreten herkesin emeğine sağlık.
 
bu ürünlerin lisansı telifi bişeyi yok mu yav, her isteyen istediği gibi marka basıp üretebiliyor mu? ilginç geldi🧐
 
55₺+kdv
Filtre katlama aparatı yok.
orjinal alırım daha iyi.
 
Fiyatı biraz daha uygun tutsalarmış, bu haliyle pahalı bence. Kargoydı kdvydi 70-75₺ yi buluyor.
 
Pahalı bence de. Cam sonuçta ufak bir şey. Belli bi kitleye hitap ediyor diye bu kadar pahalı olmasa...
 
Fiyatı nerde gördünüz, ben sitede ürünü bulamadım
 
Fiyatı nerde gördünüz, ben sitede ürünü bulamadım
İnstagramdan sordum kendilerine.
Yaptıkları colddrip ekipmanı da orjinale yakın fiyattaydı. İşçiliği bilmem ama fiyat politikaları maalesref kitle var diye.
 
Sitede satışa çıkmış. Kargoyla birlikte 76, 66 ya geliyor
 
Bpa free plastikten yapan birisi çıksa yok satar aslında... Fiyat iyi de bu da elbet kırılacak gibi hissederdim muhtemelen.
 
“120 TL kargo dahil. seramik lilydrip + Plastik Siyah Renk Filtre Döndürme Yardımcısı” vs.
“76 TL kargo dahil. aparatsız sadece Cam lilydrip” Soru cümlemiz bu şahsen ben kararsız kaldım. Üreticiye bu fikri sunduğumda 40-50 TL yi geçirmezler diye düşünmüştüm. Eğer ki döndürme apartı olsaydı alacaktım ama şu an yapmayı düşünmüyorlar galiba.
 
Yaptıkları colddrip ekipmanı da orjinale yakın fiyattaydı.

o fikri de kendilerine ben vermiştim hatta forumdan arkaşlardan özel cetvelli fotoğraflar isteyip gönderdim. Sonuç ürünü ürettiler haber vermeden kendi fikirleriymiş gibi sattılar :( kulübe kampanya yapacaktık. o yüzden bu firmadan uzak duruyorum.
 
Bpa free plastikten yapan birisi çıksa yok satar aslında... Fiyat iyi de bu da elbet kırılacak gibi hissederdim muhtemelen.
Ben yazıcıdan yapmayı düşünüyorum fakat bireysel gönderi olunca İstanbul içinde 15 liradan başlıyor gönderimler. Ürün başı 25 lira istesem asgari 40 lira tutar kargo ile beraber. Ben çizerim diyen varsa ben basarım yazıcıdan gıda temasına uygun filament ile

++Bu arada filtre döndürme aparatını da çizerseniz onu da bastırırım. İkisini beraber gönderince kargo çok göze batmaz
 
Son düzenleme:
o fikri de kendilerine ben vermiştim hatta forumdan arkaşlardan özel cetvelli fotoğraflar isteyip gönderdim. Sonuç ürünü ürettiler haber vermeden kendi fikirleriymiş gibi sattılar :( kulübe kampanya yapacaktık. o yüzden bu firmadan uzak duruyorum.
:) aynı olayları yaşadım
o fikri de kendilerine ben vermiştim hatta forumdan arkaşlardan özel cetvelli fotoğraflar isteyip gönderdim. Sonuç ürünü ürettiler haber vermeden kendi fikirleriymiş gibi sattılar :( kulübe kampanya yapacaktık. o yüzden bu firmadan uzak duruyorum.
aynı olayları yaşadım hemde aynı kronolojik sıralamayla :) tek fark şu olmuş. ben, lilydrip ölçüleri için bir zahmet bir tane satın alıp ona göre yapın demiştim :)
 
Ben yazıcıdan yapmayı düşünüyorum fakat bireysel gönderi olunca İstanbul içinde 15 liradan başlıyor gönderimler. Ürün başı 25 lira istesem asgari 40 lira tutar kargo ile beraber. Ben çizerim diyen varsa ben basarım yazıcıdan gıda temasına uygun filament ile
Dolap uygulamasından satabilirsiniz. kargo ücreti 9 TL. İstanbul dışını mahrum bırakmayalım :)
 
Dolap uygulamasından satabilirsiniz. kargo ücreti 9 TL. İstanbul dışını mahrum bırakmayalım :)
Dolap komisyon alıyor fakat üretildikten sonra duruma göre bakarız nasıl uygun görürseniz öyle yaparız. Ancak bilgisayarım arızalı olduğu için ben çizemiyorum şu an. Çizebilecek olan varsa basarım ama
 
Geri
Üst