• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Bilardocu Kahveseverler

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan cagdasium
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

cagdasium

Barista
İsim
Çağdaş
Merhaba arkadaşlar, gençlik yıllarından bu yana bilardo sevdiğim bir hobi olarak hayatımda yer ediyor.Bizim ortaokul yılları atari salonlarının, lise yıllarımızda (95-98) bilardo salonlarının sosyalleşme alanları olduğu dönemlerdi, o zamanlarda amerikan ve karambol olarak şimdi ise 3 bant disiplininde devam ediyorum, bu tabi yaşanılan yere göre değişebilir, ben Giresun için konuşuyorum ve bilardo burada birçok başka küçük vilayete yere göre hep fazla oyuncu bulunduran, ilginin yüksek olduğu yerlerden.Bende ortaseviye bir oyuncu olarak zaman zaman çeşitli turnuvalara ve şampiyonalara katılmaya devam ediyorum zaman ve fırsat buldukça, amaç hayata renk katmak, hatta 10 gündür Antalya’da Türkiye 3 Bant 1.etap şampiyonası devam etmekte,ben iş ve pandemi nedenleri ile gitmedim.Başka bilardoseverler var mı aramızda? 🎱
 
Dediğiniz gibi gençliğimizde çok oynadık , ama ogün bugündür doğrudürüst elime alamadım istakayı. İyi karambolcuydum , 3 bant güzeldir. Son yıllarda Snooker maçlarına denk gelince kaçırmıyorum.
 
Evet, eurosport’un yayın akışında snooker turnuvaları büyük yer tutuyor bende takip ediyorum, ayrıca Grand Slam tenis ve büyük bisiklet turlarınıda ( Tour de france, Giro de italia vb ) kaçırmam genelde.
 
Snooker’ı ben de düzenli takip eder ve çok keyif alırım. İşin oynama kısmında yokum ama izleme kısmında çokça varım :)
 
Snooker gerçekten yükselişte. Bunda eurosport spikerlerinin de payı büyük. Twitterdan gelen çok temel soruları dahi daha önce bin kez cevaplamış olmalarına rağmen sıkılmadan cevaplamaları, çoğu yerde oyunu açıklayıcı bilgileri sürekli tekrar etmeleri insanların ilgisini canlı tutuyor.
Tabi bu arada ben Amerikan bilardo dahi oynamayı becerebilen biri değilim açıkçası. Sadece, snooker izleme delisi olduğum için yazılanları okuyunca dahil olayım dedim 😊
 
Snooker gerçekten yükselişte. Bunda eurosport spikerlerinin de payı büyük. Twitterdan gelen çok temel soruları dahi daha önce bin kez cevaplamış olmalarına rağmen sıkılmadan cevaplamaları, çoğu yerde oyunu açıklayıcı bilgileri sürekli tekrar etmeleri insanların ilgisini canlı tutuyor.
Tabi bu arada ben Amerikan bilardo dahi oynamayı becerebilen biri değilim açıkçası. Sadece, snooker izleme delisi olduğum için yazılanları okuyunca dahil olayım dedim 😊
Evet Eurosport spikerleri bu işi çok iyi yapıyor. mesela TRT spor spikerleri bisiklet turlarını sunduğu zaman aynı keyfi almıyorum malesef,her ne kadar son yıllarda biraz daha gelişim göstermiş olsalar bile
 
O'Sullivan hayranı olarak ben de forumdayım. Genelde Pool oynuyorum özellikle üniversitede düzenli olarak oynuyordum. Fırsat buldukça da snooker antrenmanı yapma teşebbüslerim oluyordu. Pandemi bitimi tekrar masalara dönebilmemizi diliyorum.
 
Evet Eurosport spikerleri bu işi çok iyi yapıyor. mesela TRT spor spikerleri bisiklet turlarını sunduğu zaman aynı keyfi almıyorum malesef,her ne kadar son yıllarda biraz daha gelişim göstermiş olsalar bile
Bu aralar önemsiz turnuvalar vardı hiçbirini yayınlamadılar, sağdan soldan link bulup Rus spikerlerle falan izledim aynı keyfi vermedi 😂dünya şampiyonası 17sinde başlıyor. 15 günlük rapor alıp evden çıkmadan izlesem mi diyorum 😂
 
Snooker gerçekten yükselişte. Bunda eurosport spikerlerinin de payı büyük. Twitterdan gelen çok temel soruları dahi daha önce bin kez cevaplamış olmalarına rağmen sıkılmadan cevaplamaları, çoğu yerde oyunu açıklayıcı bilgileri sürekli tekrar etmeleri insanların ilgisini canlı tutuyor.
Tabi bu arada ben Amerikan bilardo dahi oynamayı becerebilen biri değilim açıkçası. Sadece, snooker izleme delisi olduğum için yazılanları okuyunca dahil olayım dedim 😊
Gerçekten öyleler. Emre Yazıcıol, Aras Yetiş, Yücel Tuğan; eski tayfadan Emre Özcan, Erman Yaşar. Hepsi de olaya o kadar hakimler ve o kadar güzel anlatıyorlar ki. Sanırsın arkadaş ortamında muhabbet ediyoruz. Sporu sevdirmelerinde katkıları büyüktür. Hepsiyle arkadaş olmak isterdim :)
 
Bu aralar önemsiz turnuvalar vardı hiçbirini yayınlamadılar, sağdan soldan link bulup Rus spikerlerle falan izledim aynı keyfi vermedi 😂dünya şampiyonası 17sinde başlıyor. 15 günlük rapor alıp evden çıkmadan izlesem mi diyorum 😂
Spor konusu açılmışken aklıma geldi.aslında Dakar rallisi'ni izlemeyi çok isterim,bir kaç kez çok uğraştım olmadı. Red Bull tv'de hesap açtım her zaman bir prosedür'e takıldım.yada sertifika vb. Gibi hep yasal yoldan denedim Samsung TV uygulaması var yine olmadı.TR altyazılı diye haber çıkıyor ingilizce bile izleyemiyorum.bi çözümü olmalı!..
 
Spor konusu açılmışken aklıma geldi.aslında Dakar rallisi'ni izlemeyi çok isterim,bir kaç kez çok uğraştım olmadı. Red Bull tv'de hesap açtım her zaman bir prosedür'e takıldım.yada sertifika vb. Gibi hep yasal yoldan denedim Samsung TV uygulaması var yine olmadı.TR altyazılı diye haber çıkıyor ingilizce bile izleyemiyorum.bi çözümü olmalı!..
Açıkçası hiç izlemedim Türkiye’de bi yayıncısı var mı hiç bilmiyorum ne yazık ki. Biraz İngilizce kulak dolgunluğunuz varsa kaçak yayınlar en mantıklısı duruyor.
 
Açıkçası hiç izlemedim Türkiye’de bi yayıncısı var mı hiç bilmiyorum ne yazık ki. Biraz İngilizce kulak dolgunluğunuz varsa kaçak yayınlar en mantıklısı duruyor.
Türkiye'de yayıncı yok sadece Redbull TV ve Dakar rally sitesi veriyor,ücretsiz diyor ama izleyemiyoruz.
 
Geri
Üst