cagdasium
Barista
- İsim
- Çağdaş
Merhaba arkadaşlar, gençlik yıllarından bu yana bilardo sevdiğim bir hobi olarak hayatımda yer ediyor.Bizim ortaokul yılları atari salonlarının, lise yıllarımızda (95-98) bilardo salonlarının sosyalleşme alanları olduğu dönemlerdi, o zamanlarda amerikan ve karambol olarak şimdi ise 3 bant disiplininde devam ediyorum, bu tabi yaşanılan yere göre değişebilir, ben Giresun için konuşuyorum ve bilardo burada birçok başka küçük vilayete yere göre hep fazla oyuncu bulunduran, ilginin yüksek olduğu yerlerden.Bende ortaseviye bir oyuncu olarak zaman zaman çeşitli turnuvalara ve şampiyonalara katılmaya devam ediyorum zaman ve fırsat buldukça, amaç hayata renk katmak, hatta 10 gündür Antalya’da Türkiye 3 Bant 1.etap şampiyonası devam etmekte,ben iş ve pandemi nedenleri ile gitmedim.Başka bilardoseverler var mı aramızda? 