Merhabalar,
Bialetti Brikka 2 cups modeli bir moka pota sahibim. Tam anlamıyla nasıl demleme yapacağımı anlayamadım çünkü farklı kaynaklarda fakrlı bilgiler gördüm. Öncelikle genel olarak mokapotlarda suyun alt kısma sıcak konması gerektiğine dair bir öneri var. Bu diğer mokapotlar için böyle olsa da Bialetti Brikka için soğuk su önerenler de var. İkinci bir konu brikka'da demleme yaparken genelde hafif biçimde fışkırtıyor yani yavaş yavaş akmıyor her ne kadar altı kısık olsa da. Aranızda yeni model brikka (yeni valf sistemine sahip olan) kullanıp, kullanım önerisi verebilecek olan var mı?
Teşekkürler.
Bialetti Brikka 2 cups modeli bir moka pota sahibim. Tam anlamıyla nasıl demleme yapacağımı anlayamadım çünkü farklı kaynaklarda fakrlı bilgiler gördüm. Öncelikle genel olarak mokapotlarda suyun alt kısma sıcak konması gerektiğine dair bir öneri var. Bu diğer mokapotlar için böyle olsa da Bialetti Brikka için soğuk su önerenler de var. İkinci bir konu brikka'da demleme yaparken genelde hafif biçimde fışkırtıyor yani yavaş yavaş akmıyor her ne kadar altı kısık olsa da. Aranızda yeni model brikka (yeni valf sistemine sahip olan) kullanıp, kullanım önerisi verebilecek olan var mı?
Teşekkürler.