• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Beko 2170 aşırı ısınma problemi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Secron
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Secron

Barista
Konum
İzmir
İsim
Cengizhan
Daha fazla  
İsim
Cengizhan
Espresso Makinesi
Lelit Bianca, Picopresso
Değirmen
1zpresso K Pro, Eureka Atom Specialty 75, Timemore Sculptor 078
Ekipmanlar
Hario v60, kalita 155, timemore crystal eye, chemex, aeropress, minipresso, prismo, clever, origami,oceanrich, mokapot, syphon, cold dripper, lilydrip, melodrip, balance cone, phin
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
İzmir
Herkese merhaba. Arkadaşıma ikinci el beko 2170 aldık. Shot almak için makineyi açıp yeşil yanmasını bekliyorum ama yeşil yandığında düğmeye bastığımda su gelmiyor, buhar geliyor başlıktan. Su gelse dahi 15. Saniyeden sonra espresso değil resmen bulanık su akmaya başlıyor portofiltreden. Daha inceye indiğimde de tıkanmaya başlıyor damlayarak akıyor zaten. Bugün makineyi temizledim, başlığı da söküp temizledim fakat bir yararı olmadı gibi. Termostatında mı bir sıkıntı var bilemiyorum? Böyle bir şey başına gelen var mı, ne tavsiye edersiniz.
 
Herkese merhaba. Arkadaşıma ikinci el beko 2170 aldık. Shot almak için makineyi açıp yeşil yanmasını bekliyorum ama yeşil yandığında düğmeye bastığımda su gelmiyor, buhar geliyor başlıktan. Su gelse dahi 15. Saniyeden sonra espresso değil resmen bulanık su akmaya başlıyor portofiltreden. Daha inceye indiğimde de tıkanmaya başlıyor damlayarak akıyor zaten. Bugün makineyi temizledim, başlığı da söküp temizledim fakat bir yararı olmadı gibi. Termostatında mı bir sıkıntı var bilemiyorum? Böyle bir şey başına gelen var mı, ne tavsiye edersiniz.
Bu tarz cihazlarda iki termostat oluyor biri 93 diğeri 125 muhtemelen sizin 93 olan arızalı. Isınmayı kesmeyip devam ediyor.Biraz araştırma ile benzer termostat bulup değiştirebilirsiniz.
 
Bu tarz cihazlarda iki termostat oluyor biri 93 diğeri 125 muhtemelen sizin 93 olan arızalı. Isınmayı kesmeyip devam ediyor.Biraz araştırma ile benzer termostat bulup değiştirebilirsiniz.
Olmazsa dediğiniz gibi yeni termostat alıcam
 
motoru da sorunlu olabilir.
Bu cihazda ki motor komplike bir motor değil içinde bir mıknatıs var it geri gel şeklinde dalga dalga çalışan basit bir düzenek kolay kolay bozulacak bir parça değil. Benim aldığım musica da bozuktu bununda sebebi kirli su kullanıldığı için içerisi tıkanmıştı. Gruptan hiç su gelmiyordu. Kireç belki termostatın uygun değeri okumasına engel olabilir. Bunun için yöntem basit hiç açmadan sitrik asit sirke karışımı makinenin içerisinden geçirilebilir. Açmaya gerek yok.
 
Dün sitrik asitle temizliğini yaptım makinenin ama bu duruma pek etki etmedi. Sıkıntının termostat kaynaklı olduğunu şu sebepten düşündüm; makine açıkken başlıktan su gelmediği zaman buhar çubuğunu çevirince su yerine buhar geliyor. Yani makine buhar derecesine çıktığı için su vermiyor gibi
 
Son düzenleme:
Dün sitrik asitle temizliğini yaptım makinenin ama bu duruma pek etki etmedi. Sıkıntının termostat kaynaklı olduğunu şu sebepten düşündüm; makine açıkken başlıktan su gelmediği zaman buhar çubuğunu çevirince su yerine buhar geliyor. Yani makine buhar derecesine çıktığı için su vermiyor gibi
Buhar düğmesi bozuk olabilir mi? Sürekli açık konumda kalıyor olabilir mi?
 
Buhar düğmesi bozuk olabilir mi? Sürekli açık konumda kalıyor olabilir mi?
Biraz önce fazla ısınmasımı beklemeden hızlıca bi shot aldım, içilebilecek kıvamdaydı. Dediğiniz gibi ya termostatta ya da buhar düğmesinde bi sıkıntı var. İçini açıp bakmam gerekiyor sanırım
 
Geri
Üst