• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Bean Buds Co.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan biigkiid
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

biigkiid

Üye
Konum
İstanbul
İsim
Alper
Daha fazla  
İsim
Alper
Değirmen
C40
Merhaba sevgili Kahve Kulübü üyeleri yeni, lokal bir proje ile karşınızdayız. Bean Buds!

Biz kimiz?


Bean Buds, 2 kahve düşkünü arkadaş tarafından yürütülen bir kahve küratörlüğüdür. Her ay, sizler için Türkiye’deki en prestijli kavuruculardan seçtiğimiz en iyi kahveleri paketleyecek ve kapınıza göndereceğiz. Türkiye’nin tabiri caizse ilk “multi-roastery“ kahve küratörlüğü!

Global düşün, lokal iç.


Lokal işletmelerden aldığınız her paket kahve topluluğun gelişmesine fayda sağlıyor. İşini layığı ile yapan lokal işletmeler olduğunu düşünüyor, ve onlarla çalışıyoruz.

İyi kahve keşfetmek efor ister.


İşleri sizin için basitleştiriyor, bir sonraki favori kahvenizi bulmanız için sayısız tadım yapıyoruz. İyi kahveye olan tutkumuz, onu böylesine çılgınca arayışımızdaki en büyük kaynağımız. Bean Buds ise, bu tutkuyu paylaşma biçimimiz.

İyi kahve, tekrar edilebilir su!
 

Su, bir bardak filtre kahvede bardağınızın yaklaşık %99’unu oluşturur. Suyun kahve demlemedeki öneminin farkındayız. Ve bizce su, bir çoğumuz için müdahale edilmesi en güç parametre. Bu sebeple kutu içeriğimize Third Wave Water eklemeye karar verdik ve sizler için bir su kompozisyonu hazırladık.

Her ay, 1 kutu, 2 farklı kavurucudan 2 farklı orijinde kahve, (2x250gr) ve Third Wave Water!

Şuan için birlikte çalıştığımız kavurucular;

Kernel Coffee Roasters
William's Coffee Roasters
Kungpow Coffee
Montag Coffee Roasters

Önümüzdeki süreçte birlikte çalışmaktan keyif alacağımız bir kaç kavurucu ile kontak halindeyiz. Nisan ayı seçkimiz şuan shopier üzerinden satışta. Bizi Instagramdan takip etmek isterseniz instagram adresimiz; www.instagram.com/beanbuds.co/ Nisan seçkimize göz atmak ve satın almak için shopier adresimiz;
www.shopier.com/beanbudsco

Bütün sorularınız ve önerilerinize açığız. Özel mesaj yoluyla bizlere ulaşabilirsiniz.

Sevgiler. Bean Buds.
 

SS 04.23 koleksiyonumuzu iştahla sunarız.

William’s Roastery Kolombiya Rafael Amaya 200H Anaerobik Natürel

William’ın seçkisinde bir süredir bulunan, bizim “pis bir natürel” olarak tanımladığımız bu kahve natürel gibi natürel sevenleriniz için biçilmiş kaftan. Burunda sangria ve kakao nibi, damakta ise tam bir kırmızı meyve şöleni. Fine Dine bir akşam yemeği sonrası için keyifli bir eşlikçi.

Kernel Coffee Roasters Kosta Rika Volcan Azul Anaerobik Gesha

Kernel’in medarıiftiharı bu gesha varyetesi bizim için şimdiden senenin en iyi kahvelerinden olmaya aday. Burunda yasemin ve kan portakalı, damakta Bodrum mandalinası ve altın çilek. Bir nergis kadar zarif.

 
@NoDRaC başlatmıştı böyle bir seyi ama yoğunluktan devamı gelmedi, thirdwavewater da iyi olmuş bence, benim tek eleştirim koleksiyon isimleri stok kodu gibi, bence atıyorum Kıpır Kıpır Nisan Koleksiyonu, Bir Bahar Rüzgarı Mayıs Koleksiyonu falan olabilir
 
Öncelikle hayırlı olsun. Böyle bir girişim 3,4 sene önce yapılmıştı sanki, ismini unuttum web sitesinin. Devam ediyorlar mı bilmiyorum. Umarım her şey gönlünüzce olur. Takipte olacağım.
 
₺530,00 kernel
₺340,00 williams

toplam 870TL

SS 04.23 Koleksiyonu 900,00 TL​

neden sizden 900 e alalım diye sorarlar.


Bide global düşün diyip williams ve kernel satma fikri nasıl geldi aklınıza. :)
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
Kargo? Kernelde limitten geçiyor ama Williams da 35 tl kargo var -5 tl ile thirdwavewater ister misiniz? 😂 Bu seçkide o kadar belli değil ama başka seçkide iki kavurucunun kahvesinin fiyatı kargo limitinin altında olursa avantajlı olur, ayrı alımlarda kargoyu beleşe getirmek için ikinci kahveyi falan eklemem gerekmez, ben bu avantajla bakıyorum.
 
Kargo? Kernelde limitten geçiyor ama Williams da 35 tl kargo var -5 tl ile thirdwavewater ister misiniz? 😂 Bu seçkide o kadar belli değil ama başka seçkide iki kavurucunun kahvesinin fiyatı kargo limitinin altında olursa avantajlı olur, ayrı alımlarda kargoyu beleşe getirmek için ikinci kahveyi falan eklemem gerekmez, ben bu avantajla bakıyorum.
limiti geçer ödemeyiz. :)

ayrıca williams ve kernelle görüşüp güzel bi indirim bile kapabiliriz. :)

Böyle bir girişim yapılıyorsa bizim iki tık bir telefonla ulaşamayacağımız girişim olmalı ki sipariş verelim. Ayrıca beğenmedik kavurumu arasam firmaları hemen telafi ederler yada bir öneri sunarlar. burda nasıl bir çözüm olacak. :)
 
limiti geçer ödemeyiz. :)

ayrıca williams ve kernelle görüşüp güzel bi indirim bile kapabiliriz. :)

Böyle bir girişim yapılıyorsa bizim iki tık bir telefonla ulaşamayacağımız girişim olmalı ki sipariş verelim. Ayrıca beğenmedik kavurumu arasam firmaları hemen telafi ederler yada bir öneri sunarlar. burda nasıl bir çözüm olacak. :)
Hocam bu arkadaşlar hayır işi yapmıyor ki senin dediğini @NoDRaC yapcaktı ilk ay herhalde kutular gitti onda mesela indirim vardı ama bu arkadaşlar maliyetlerini çıkarıp kar etmek için yapıyorlar, kar amacı gütmüyoruz dememişler zaten, ayrıca thirdwavewater şasesini 50 tl ye satan vardı bu da bir maliyet düşününce, ben bardağın dolu tarafından bakıyorum, sizin dediğiniz de olur ama toplu alım gibi kar amaci olmayıp gönüllülük esaslı olması lazım, sonuçta bir aksiyon var farklı firmalardan alınacak paketlenecek kargoya bırakılacak falan uğraş dur
 
Hocam bu arkadaşlar hayır işi yapmıyor ki senin dediğini @NoDRaC yapcaktı ilk ay herhalde kutular gitti onda mesela indirim vardı ama bu arkadaşlar maliyetlerini çıkarıp kar etmek için yapıyorlar, kar amacı gütmüyoruz dememişler zaten, ayrıca thirdwavewater şasesini 50 tl ye satan vardı bu da bir maliyet düşününce, ben bardağın dolu tarafından bakıyorum, sizin dediğiniz de olur ama toplu alım gibi kar amaci olmayıp gönüllülük esaslı olması lazım, sonuçta bir aksiyon var farklı firmalardan alınacak paketlenecek kargoya bırakılacak falan uğraş dur

Kavrulunca stoklanamayan bir üründen bahsediyoruz. Ne zaman kavruldu, nerde bekledi... Aynı fiyata tazesi varken neden burdan alınsın ki. Bi artısı olmak zorunda ve artısı yok.

benim de aklıma iş fikri geldi. :)

Sipariş Co.
siz sipariş vermeye üşendiniz mi. +50 tl karşılığında adınıza sipariş verilir. :)
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
Kavrulunca stoklanamayan bir üründen bahsediyoruz. Ne zaman kavruldu, nerde bekledi... Aynı fiyata tazesi varken neden burdan alınsın ki. Bi artısı olmak zorunda ve artısı yok.

benim de aklıma iş fikri geldi. :)

Sipariş Co.
siz sipariş vermeye üşendiniz mi. +50 tl karşılığında adınıza sipariş verilir. :)
Sizin biraz yargısız infaz olmuş, proje sahibi arkadaş mesaj da yazmamış yani nereden bu çıkarımlara da ulaştınız anlamadım (artısı yok falan), arkadaş mesajlara bakıp daha detaylıca bahseder diye düşünüyorum
 
Sizin biraz yargısız infaz olmuş, proje sahibi arkadaş mesaj da yazmamış yani nereden bu çıkarımlara da ulaştınız anlamadım (artısı yok falan), arkadaş mesajlara bakıp daha detaylıca bahseder diye düşünüyorum
Görünen köy meselesi yaa

Ayrıca:

Ben soruları sayayım tek tek.
1) hatalı kavrumlarda nasıl bir yol izlenecek.
2) bize ulaşan kahve en fazla kaç günlük olacak.
3) fiyat politikası bu şekilde mi kalacak.
4) neden sizden alalım.
 
Fikir güzel ama @admuys ☕ 'a katılmadan edemeyeceğim. Kavurucudan almak varken neden aracı koyayım ki? He, yurtdışı kavurucularından getirilen çekirdekler olur eyvallah, çok da güzel olur hatta ama yerel kavurucular ile arama aracı koyup şirk koşmam şahsen. 😂 1 kavurucudaki 1 çekirdeği, diğer kavurucudaki 1 çekirdeği alıp ayrı ayrı kargo ödememek avantaj gibi görünebilir ama insanların hangi kavurucudan hangi 1 çekirdeği seçeceği konusu çok değişken. Örneğin, 1300 TL olan SS. 04.23 koleksiyonundaki kahveleri kendi sitelerindeki fiyattan çıkarırsak geriye 10 litre suya 110 TL verme gibi bir durum söz konusu. Bu kahveleri 10 litresini 28 TL'ye aldığım Nestle su ile demlesem mesela, bu suya göre inanılmaz bir haz mı yaşarım? Sanmıyorum. Admuys'un sıraladığı maddeler de cabası, riske atmayı değeceğine düşünmüyorum.
 
Son düzenleme:
Fikir güzel ama @admuys ☕ 'a katılmadan edemeyeceğim. Kavurucudan almak varken neden aracı koyayım ki? He, yurtdışı kavurucularından getirilen çekirdekler olur eyvallah, çok da güzel olur hatta ama yerel kavurucular ile arama aracı koyup şirk koşmam şahsen. 😂 1 kavurucudaki 1 çekirdeği, diğer kavurucudaki 1 çekirdeği alıp ayrı ayrı kargo ödememek avantaj gibi görünebilir ama insanların hangi kavurucudan hangi 1 çekirdeği seçeceği konusu çok değişken. Örneğin, 1300 TL olan SS. 04.23 koleksiyonundaki kahveleri kendi sitelerindeki fiyattan çıkarırsak geriye 10 litre suya 110 TL verme gibi bir durum söz konusu. Bu kahveleri 10 litresini 28 TL'ye aldığım Nestle su ile demlesem mesela, bu suya göre inanılmaz bir haz mı yaşarım? Sanmıyorum. Admuys'un sıraladığı maddeler de cabası, riske atmayı değeceğine düşünmüyorum.
10 litre suya 110 lira vermiyorsunuz. 10 litrelik suyu minerallendirmek için gerekli olan minerale 110 lira veriyorsunuz. 10 litre saf su maliyetini de eklemeniz gerekir.
 
10 litre suya 110 lira vermiyorsunuz. 10 litrelik suyu minerallendirmek için gerekli olan minerale 110 lira veriyorsunuz. 10 litre saf su maliyetini de eklemeniz gerekir.

Yazdığım cümlenin devamı da vardı. Demek istediğim mineralli su ile içeceğim kahvenin, marketten aldığım Nestle, Buzdağı, Pınar vb. sular ile demlediğim kahvelerden aşırı bir farkı olacağını düşünmüyorum. En azından benim için böyle. Siz ve gurme olan diğer arkadaşlar Bean Buds'tan sipariş verebilir tabii ki, bilemem.
 
Yazdığım cümlenin devamı da vardı. Demek istediğim mineralli su ile içeceğim kahvenin, marketten aldığım Nestle, Buzdağı, Pınar vb. sular ile demlediğim kahvelerden aşırı bir farkı olacağını düşünmüyorum. En azından benim için böyle. Siz ve gurme olan diğer arkadaşlar Bean Buds'tan sipariş verebilir tabii ki, bilemem.
Cümlenizin devamını okumuş, anlamıştım. Siz benimkini anlamamışsınız. Size karşıt bir düşünce sunmadım. 110 liralık su değil de, örnek vermek gerekirse 200 liralık su şeklinde bir karşılaştırma yapmanız gerek demek istemiştim.
 
Görünen köy meselesi yaa

Ayrıca:

Ben soruları sayayım tek tek.
1) hatalı kavrumlarda nasıl bir yol izlenecek.
2) bize ulaşan kahve en fazla kaç günlük olacak.
3) fiyat politikası bu şekilde mi kalacak.
4) neden sizden alalım.
Merhabalar, öncelikle yorumunuz için teşekkür ediyoruz.

Bütün sorularınıza cevap vermek ve akıllardaki soru işretlerini gidermek isteriz bu yazı ile.

Bean Buds olarak çalıştığımız kavuruculardan daha ucuza kahvelerinin satışını yapmayı etik bulmuyoruz. Bu şekilde bir rekabet ortamı yaratmanın kimseye bir faydası olacağını düşünmüyoruz. Bu sebeple fiyat politikamızın ilerleyen süreçte de bu şekilde olacağını öngörüyoruz.

Hatalı kavrum durumunda tüketicinin tek muhattabı biz olacağız. Nasıl ki sizler hatalı kavrumlar için kavurucularla görüşüyorsanız biz de bu şekilde bir yol izliyoruz. Seçkimizdeki kahveleri stoklamıyoruz. Bu neticede tüketici seçkide yer alan kavurucudan da kahveyi alsa, bizden de alsa aynı kavrum tarihi ile kahvesini tüketecek.

Bean Buds olarak misyonumuz sadece kahve satmak değil, bizce ülkede nitelikli olan kavurucuların seçkilerindeki en iyi kahveleri seçmek ve sizlere çok da seçenekler arasında kaybolmadan iyi kahveye ve suya ulaşmanızı sağlamak, bu kahvelerin reçetelerini sizlerle paylaşmak.
Aslında sadece kahve değil, tüketici için bir deneyim paylaşmak.

Sevgiler, Bean Buds
 
Çiçek gibi bir fikir, fakat çok fazla soru işareti var :)
Diğer arkadaşların bahsettiği gibi erişim zorluğu yaşadığımız kahvecilerden bahsediyor olsak ne ala
fakat öyle bir durum yok. Sözünü ettiğiniz seçenekler arasında kaybolmadan kısmını
forum kısmi de olsa gideriyor zaten sıklıkla "yılın en iyi kahveleri", "bunu muhakkak denemelisiniz" gibi konu başlıklarını görüyoruz.
Bir de direkt olarak kavurucularla iletişime geçme şansımız var, bu inanılmaz bir lüks.
Doğru Türkçe kullanımından dolayı çok etkilenip sipariş verdiğim kavurucular bile oldu :)

Bu durumda son tüketici olarak ben forumda çok kısa bir araştırmayla F-P ürününü, pahalı ama damak tadıma uygun olabilir dediğim ürünü
zaten görebiliyorum. Bu durumda neden bir aracıya ihtiyacım olsun bilemedim, belki de hedef kitleniz forum üyeleri olmayabilir,
genel kahve tüketicisi için bu saydıklarım anlamsız kalır kuvvetle ihtimal.

Bir reklamcı olarak naçizane önerim de "deneyim, deneyimi paylaşmak" gibi havalı ama forum üyelerinin "so what" tepkisi verebileceği kelimelerden uzaklaşıp, daha net ifadelerle kendinizi anlatmanız.

Tekrar etmekte fayda görüyorum, bu saydıklarım genel kahve tüketicisi için uygun olabilir ama bu forumda
suyun ph değeri için abdülhamit'i savundun savunmadın kavgaları görüyoruz :)

Yolunuz, bahtınız açık olsun.
 
Geri
Üst