Merhaba,
Yaz ile beraber ara verdiğim demlemelere tekrar başladım.
Ancak V60 ile yaptığım demlemelerde istediğim aromayı hâlâ yakalayamıyorum.
Bunun kullandığım kettle ile alakalı olduğunu düşünüyorum, kuğu boyunlu değil ve çok hızlı dökülüyor, süreleri bir türlü tutturamıyorum.
Hazır indirimler de varken bir kettle almak istiyorum ancak tavsiyeye ihtiyacım var, forumdaki konulara da baktım ancak tam olarak istediğimi bulamadım.
Herhangi bir kuğu boyunlu kettle iş görür mü, nelere dikkat etmeliyim?
Bir çok reçete su derecesi ile beraber veriliyor, termostatlı olması önemli mi, harici bir termometre ile kullanabilir miyim?
Elektrikli olmasını önerir misiniz, tabii burada bütçe de devreye giriyor.
Normalde 500, maksimum 750 ₺ gibi bir şey düşünüyorum.
Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Benim bulabildiğim kettlelar:
Hario V60 Buono Drip Kettle 1.0 L - 500₺
Elektrikli Kuğu Boynu Kettle, 1,2 l - 700₺
Soulhand Kuğu Boynu Su Isıtıcısı, Termometreli - 700₺
Raguso 850 ml Paslanmaz - 620₺
Yaz ile beraber ara verdiğim demlemelere tekrar başladım.
Ancak V60 ile yaptığım demlemelerde istediğim aromayı hâlâ yakalayamıyorum.
Bunun kullandığım kettle ile alakalı olduğunu düşünüyorum, kuğu boyunlu değil ve çok hızlı dökülüyor, süreleri bir türlü tutturamıyorum.
Hazır indirimler de varken bir kettle almak istiyorum ancak tavsiyeye ihtiyacım var, forumdaki konulara da baktım ancak tam olarak istediğimi bulamadım.
Herhangi bir kuğu boyunlu kettle iş görür mü, nelere dikkat etmeliyim?
Bir çok reçete su derecesi ile beraber veriliyor, termostatlı olması önemli mi, harici bir termometre ile kullanabilir miyim?
Elektrikli olmasını önerir misiniz, tabii burada bütçe de devreye giriyor.
Normalde 500, maksimum 750 ₺ gibi bir şey düşünüyorum.
Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Benim bulabildiğim kettlelar:
Hario V60 Buono Drip Kettle 1.0 L - 500₺
Elektrikli Kuğu Boynu Kettle, 1,2 l - 700₺
Soulhand Kuğu Boynu Su Isıtıcısı, Termometreli - 700₺
Raguso 850 ml Paslanmaz - 620₺