Bu fiyat civarına çok fazla seçeneğiniz yok.
Molent pocket Timemore C2 Bu iki ürünler en ucuzları.
Daha azına seramik değirmen bulabilirsiniz ama ben almanızı tavsiye etmem. Ben
hario mini slim plus kullanmıştım. Başlangıçta çok güzel zannetmiştim. Lezzetli bardaklar da çıkıyordu. Hatta iyi işte bu ne gerek var derken öğütümlerin eşit boyutta olmadığını aeropress alınca anladım büyük parçalar yukarıda kalıyordu. Seramik dişliler ilk başta iyi gibi görünse de bi yerden sonra aldığınız çekirdekleri heba ettiğinizi hissediyorsunuz. Örneğin null kibingo intenso almıştım. Hario mini ile mahvetmişim çekirdeği. Montag nensebo refisa almıştım onu da değerlendirememişim. Kahvelerin 100 er gramını içip kalanını vakumluyordum. Daha dün c40'la bir montag nensebo refisa içtim. Offf efso resmen hario değirmenle yazık etmişim kahveye. Sanırım verilmesi en zor karar hangi değirmen alacağınız.
Bütçenizi zorlayabilirseniz aşağıdaki ürünler sizi üzmeyecektir.
1zpresso jxpro 1750 tl 28.09.2021
comandante c40 2560 tl 28.09.2021