• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Başlangıç İçin Hangi Kahve Değirmeni ?

tamerakcin7

Yeni Üye
İsim
Tamer Akçin
Daha fazla  
İsim
Tamer Akçin
Herkese merhaba 😀. Başlangıç seviyesi için 400 TL'ye kadar hangi kahve değirmenini tavsiye edersiniz ? Demleme ekipmanlarım; French Press ve Moka Pot. Saygılar.
 
Tavsiyeniz için teşekkür ederim fakat sıfır bakıyorum. Saygılar.
Bu fiyat civarına çok fazla seçeneğiniz yok. Molent pocket Timemore C2 Bu iki ürünler en ucuzları.
Daha azına seramik değirmen bulabilirsiniz ama ben almanızı tavsiye etmem. Ben hario mini slim plus kullanmıştım. Başlangıçta çok güzel zannetmiştim. Lezzetli bardaklar da çıkıyordu. Hatta iyi işte bu ne gerek var derken öğütümlerin eşit boyutta olmadığını aeropress alınca anladım büyük parçalar yukarıda kalıyordu. Seramik dişliler ilk başta iyi gibi görünse de bi yerden sonra aldığınız çekirdekleri heba ettiğinizi hissediyorsunuz. Örneğin null kibingo intenso almıştım. Hario mini ile mahvetmişim çekirdeği. Montag nensebo refisa almıştım onu da değerlendirememişim. Kahvelerin 100 er gramını içip kalanını vakumluyordum. Daha dün c40'la bir montag nensebo refisa içtim. Offf efso resmen hario değirmenle yazık etmişim kahveye. Sanırım verilmesi en zor karar hangi değirmen alacağınız.

Bütçenizi zorlayabilirseniz aşağıdaki ürünler sizi üzmeyecektir.
1zpresso jxpro 1750 tl 28.09.2021
comandante c40 2560 tl 28.09.2021
 
Genelde kim bu fiyat aralıklarında bir değirmen sorsa çoğunlukla C2 tavsiye ediyor. Pour-over için elzem sayılabilir ama espresso ve pour-over harici yöntemlerde paslanmaz çelik kesici olmadan da iyi sonuçlar alınıyor. Aslında bu değirmenler yokken, güç bela, yıllarca Sözenlerle espresso ve pour-over demleyen üstatlar da var forumda 😃

Bahsettiğiniz demleme metodları ve bütçenize uygun sıfır bir değirmen istiyorsanız, Sözen süper öneriyorum. Bir handikapı var, elde pirinç kokusu bırakıyor. Eğer İstanbul'daysanız Eminönündeki imalathanelerinden, komisyonsuz ve indirimli bir şekilde görerek alabilirsiniz.
 
Bu fiyat civarına çok fazla seçeneğiniz yok. Molent pocket Timemore C2 Bu iki ürünler en ucuzları.
Daha azına seramik değirmen bulabilirsiniz ama ben almanızı tavsiye etmem. Ben hario mini slim plus kullanmıştım. Başlangıçta çok güzel zannetmiştim. Lezzetli bardaklar da çıkıyordu. Hatta iyi işte bu ne gerek var derken öğütümlerin eşit boyutta olmadığını aeropress alınca anladım büyük parçalar yukarıda kalıyordu. Seramik dişliler ilk başta iyi gibi görünse de bi yerden sonra aldığınız çekirdekleri heba ettiğinizi hissediyorsunuz. Örneğin null kibingo intenso almıştım. Hario mini ile mahvetmişim çekirdeği. Montag nensebo refisa almıştım onu da değerlendirememişim. Kahvelerin 100 er gramını içip kalanını vakumluyordum. Daha dün c40'la bir montag nensebo refisa cket'ı inceleyeceğim. Teşekkür ederim saygılar.
Bu fiyat civarına çok fazla seçeneğiniz yok. Molent pocket Timemore C2 Bu iki ürünler en ucuzları.
Daha azına seramik değirmen bulabilirsiniz ama ben almanızı tavsiye etmem. Ben hario mini slim plus kullanmıştım. Başlangıçta çok güzel zannetmiştim. Lezzetli bardaklar da çıkıyordu. Hatta iyi işte bu ne gerek var derken öğütümlerin eşit boyutta olmadığını aeropress alınca anladım büyük parçalar yukarıda kalıyordu. Seramik dişliler ilk başta iyi gibi görünse de bi yerden sonra aldığınız çekirdekleri heba ettiğinizi hissediyorsunuz. Örneğin null kibingo intenso almıştım. Hario mini ile mahvetmişim çekirdeği. Montag nensebo refisa almıştım onu da değerlendirememişim. Kahvelerin 100 er gramını içip kalanını vakumluyordum. Daha dün c40'la bir montag nensebo refisa içtim. Offf efso resmen hario değirmenle yazık etmişim kahveye. Sanırım verilmesi en zor karar hangi değirmen alacağınız.

Bütçenizi zorlayabilirseniz aşağıdaki ürünler sizi üzmeyecektir.
1zpresso jxpro 1750 tl 28.09.2021
comandante c40 2560 tl 28.09.2021
400 tl bandında iyi bir tane yok sanırım. Molent Pocket'ı inceleyeceğim. Tekrar tekrar çok teşekkür ederim 😀. Saygılar.
 
400-500 aralığında Aliexpress'te Xeoleo değirmenler var. Ben iki yıldır kullanıyorum, performansından memnunum.
 
Herkese merhaba 😀. Başlangıç seviyesi için 400 TL'ye kadar hangi kahve değirmenini tavsiye edersiniz ? Demleme ekipmanlarım; French Press ve Moka Pot. Saygılar.

Başlangıç için sıfır molent pocket aldım gayet memnunum. Hem üründen hemde satıcının satış sonrası ilgisinden. Timemore da olabilir oda iyi bir seçenek bence kullanan yorumlarına göre böyle düşünüyorum. Bütçenize göre bu iki seçenek var. 2. Elden korkmanıza gerek yok görerek alırsanız.
 
Aliexpress'ten @CongoFather 'ın paylaştığı 8AESELETED6 kodunu girerek güvenilir bir satıcı olan altta linkini verdiğim Leshu Coffee'den Timemore C2'nin en yeni sürümünü satın alabilirsiniz. Şu an indirimli olarak 51 dolara satılıyor. Kodu girerseniz 6 dolar ekstra indirimle 45 dolara düşüyor. Bu da şu anki kur ile 399 lira yapıyor. Vergi ile 450 lirayı geçmeyecektir tahminimce. Şu an için en uygun secenek bu bana göre. Almak istiyorsanız elinizi çabuk tutun kodların belli bir kullanım limiti olabiliyor.

US $51.06 63%OFF | TIMEMORE kestane C2 Upgrade manuel kahve değirmeni taşınabilir el yüksek kaliteli değirmeni çay öğütme makinesi değirmen çift rulman konumlandırma
 
bu işlere ilk sardığım zamanlar uzun bir süre boyunca araştırdım. sinbo otomatikler, arzumlar, sözenler, çinden değirmen bakmalar falan en sonunda en azından c2 almam gerektiğini anladım ve 700 liraya c2 aldım en ucuz o fiyattı garantili. şu an molent pocket de benzer seviyelerde galiba kullanmadım bilmiyorum. ben olsam yukarda paylaşılan c2'yi alırdım yada 2.el araştırmaya devam ederdim. güzel ürünler satışa çıkabiliyor forumda ama illa sıfır derseniz bir takım şeyleri kaybetmiş olacaksınız bence.
 
Aliexpress'ten @CongoFather 'ın paylaştığı 8AESELETED6 kodunu girerek güvenilir bir satıcı olan altta linkini verdiğim Leshu Coffee'den Timemore C2'nin en yeni sürümünü satın alabilirsiniz. Şu an indirimli olarak 51 dolara satılıyor. Kodu girerseniz 6 dolar ekstra indirimle 45 dolara düşüyor. Bu da şu anki kur ile 399 lira yapıyor. Vergi ile 450 lirayı geçmeyecektir tahminimce. Şu an için en uygun secenek bu bana göre. Almak istiyorsanız elinizi çabuk tutun kodların belli bir kullanım limiti olabiliyor.

US $51.06 63%OFF | TIMEMORE kestane C2 Upgrade manuel kahve değirmeni taşınabilir el yüksek kaliteli değirmeni çay öğütme makinesi değirmen çift rulman konumlandırma
fiyat çok iyiymiş ben 2.elini daha pahalıya satıyorum forumda :)
 
Paranızın yettiği en iyi değirmen şeklinde yanıtlanabilir bir soru daha. ;)
Ama kime; neye, hangi demlemeye göre en iyi... Bu tartışılır, çokça tartışıldı da...
 
Aliexpress'ten Timemore C2 aldım, dün geldi ürün. 20 günde teslim edildi. İndirim, kupon falan derken vergi dahil 458 TL'ye geldi. Bu fiyata en iyi seçenek bu. Espresso için kullanıyorum ben, 8 klikte 1 dakikada 6 gram kahveyi öğütüyor.

 
Kendim Aliexpress'ten alıp olumsuz bir durum yaşamasam da ben de size bu ilanı öneririm. Aliexpress ile aynı paraya geliyor ve garantili. Kozmetik ve burr olarak sorun yoksa kesinlikle tercih edilir.
hayırlı olsun
 
Kesinlikle timemore c2, ama alacaksanız aliexpress leshu coffee store'dan alın bence, leshu'da c2'nin yeni versiyonu satılıyor. Eski model c2'lerde türk kahvesi gibi ince öğütümler biraz problemli diye biliyorum, ben leshu'dan yeni versiyon c2 aldım ve sorunsuz türk kahvesi için öğütüm yapabiliyorum.
 
Kesinlikle timemore c2, ama alacaksanız aliexpress leshu coffee store'dan alın bence, leshu'da c2'nin yeni versiyonu satılıyor. Eski model c2'lerde türk kahvesi gibi ince öğütümler biraz problemli diye biliyorum, ben leshu'dan yeni versiyon c2 aldım ve sorunsuz türk kahvesi için öğütüm yapabiliyorum.
yeni versiyon c2'de sadece click mekanizmasi plastik yerine metal oldu, c1'den beri ogutumu direkt etkileyen bir degisim yapmadilar.
 
Geri
Üst