oguzhanbyk
Yeni Üye
- İsim
- oğuzhan
Daha fazla
- İsim
- oğuzhan
Merhabalar herkese. Uzun süredir moka pot ile kahve demleyip, soğuk sütlü içecekler yapıyorum. Artık başlangıç düzeyinde bir espresso makinesi almak istiyorum. Sizlere fikir danışmak istedim.
1) espressoyu sade içeceğimi pek sanmıyorum. %95 oranda "buz + süt + doubleshot espresso" şeklinde bir tarif uygulayacağım.
2) Gün içinde genellikle 2, en fazla 3 bardak içerim.
3) Otomatik bir makine istemiyorum. "Kahve hazırlamak > içmek" benim için. O süreç bana terapi gibi geliyor.
4) Yakın arkadaşımda öğütücü var (eureka). 3 günde bir falan ondan öğütüyorum.
5) Çok param yok. Maksimum 5000 lira ayırabilirim. İkinci ele çok sıcak bakamıyorum ama tabi ki temiz bulursam değerlendiririm.
6) Biraz araştırmam sonucu delonghi dedica uygun geldi gibi ama tabi ki tecrübe sahibi insanlar sizsiniz.
Fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok çok müteşekkir olurum. Şimdiden herkese teşekkür ederim.
1) espressoyu sade içeceğimi pek sanmıyorum. %95 oranda "buz + süt + doubleshot espresso" şeklinde bir tarif uygulayacağım.
2) Gün içinde genellikle 2, en fazla 3 bardak içerim.
3) Otomatik bir makine istemiyorum. "Kahve hazırlamak > içmek" benim için. O süreç bana terapi gibi geliyor.
4) Yakın arkadaşımda öğütücü var (eureka). 3 günde bir falan ondan öğütüyorum.
5) Çok param yok. Maksimum 5000 lira ayırabilirim. İkinci ele çok sıcak bakamıyorum ama tabi ki temiz bulursam değerlendiririm.
6) Biraz araştırmam sonucu delonghi dedica uygun geldi gibi ama tabi ki tecrübe sahibi insanlar sizsiniz.
Fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok çok müteşekkir olurum. Şimdiden herkese teşekkür ederim.