Merhaba, işyerinde kahve içerken sık sık odadan kısa süre de olsa ayrılmak zorunda kalıyorum, şu tür bir ürün almayı düşündüm, kullanan var mı aramızda? Başarısız olduğunu söyleyen çok kişi var ancak kullanım hatası olabileceğini düşünüyorum zira ısıtıcının altı düz ama çoğu kupanın altı bombeli, dolayısıyla benim gibi düz tabanlı bardak kullananlar daha çok verim alabilir gibi geldi.
DOITOOL Kupa Kupası USB Kupası Isıtıcı Kahve Kupası Isıtıcı Masaüstü Dekoratif Isı Koruma İçecek Isıtıcı Ofis Ev Kullanımı Çay Su Kakao Süt (Hafif Ahşap Tahıl) : Amazon.com.tr: Mutfak
DOITOOL Kupa Kupası USB Kupası Isıtıcı Kahve Kupası Isıtıcı Masaüstü Dekoratif Isı Koruma İçecek Isıtıcı Ofis Ev Kullanımı Çay Su Kakao Süt (Hafif Ahşap Tahıl) : Amazon.com.tr: Mutfak
www.amazon.com.tr