false6
Yeni Üye
Arkadaşlar selamlar. Başlıkta yazdığım dört ogutucuden birini sıfır veya ikinci el almak istiyorum. Çok büyük oranda filtre kahve için, çok nadiren de espresso için kullanacağım.
Bu işi araştırmaya başlayınca Honda, Hyundai vs almaya niyetlenip Mercedes, Bmw almaya giden yola girer gibi oldum. Butcem şimdilik bu makinelere yetebiliyor. El değirmenine de sürekli taze kahve tukettigim için sıcak bakamıyorum.
Şimdiden teşekkürler.
Bu işi araştırmaya başlayınca Honda, Hyundai vs almaya niyetlenip Mercedes, Bmw almaya giden yola girer gibi oldum. Butcem şimdilik bu makinelere yetebiliyor. El değirmenine de sürekli taze kahve tukettigim için sıcak bakamıyorum.
Şimdiden teşekkürler.