sozlerulkesi
Barista
- İsim
- Kemal
Daha fazla
- İsim
- Kemal
Merhaba, bende 2 tane Ankomn kahve saklama kabı var, her ikisinde de şu sorun var; iyice havasını alıp kapattıktan ve aradan 2 saat geçtikten sonra kendiliğinden hava alır hale geliyor kapak açılıyor. Tek birinde olmadı her ikisi de aynı ve üstelik kısa bir süredir kullanıyorum. Kaçırdığım bir şey mi var anlamadım? Bilen varsa yardımcı olabilir mi?