• Temmuz Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Temmuz ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Vitus Coffee & Roastery olarak seçildi. Bu konudan Temmuz ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Satıldı Aeropress

Konum
İzmir
İsim
Yunus
Daha fazla  
İsim
Yunus
Değirmen
Comandante
Ekipmanlar
Aeropress, v60 İmmersion Switch, v60 seramik, French Press, Konchero Kettle
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
İzmir
Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
Karşıyaka
Kahve Arkadaşlığı İlçe 2
Bornova
Sıfır veya temiz kullanılmış, fiyatı da fahiş olmayan aeropress ini değerlendirmek isteyen olursa talibim. (Forumda bulamazsam soluğu amazonda alıcam 😅)
 
ben brudan söyledim, gelmesi zaman alabiliyormuş, beklemedeyim ben de. Siz de deneyebilirsiniz. Saçma sapan ikinci el bir aeropress e 300-400 tl vermemiş olursunuz

 
ben brudan söyledim, gelmesi zaman alabiliyormuş, beklemedeyim ben de. Siz de deneyebilirsiniz. Saçma sapan ikinci el bir aeropress e 300-400 tl vermemiş olursunuz


Teşekkür ederim, güvenilir bir site mi hocam, bir de ne kadar sürüyormuş uzun dan kastınız nedir 😅
 
ben brudan söyledim, gelmesi zaman alabiliyormuş, beklemedeyim ben de. Siz de deneyebilirsiniz. Saçma sapan ikinci el bir aeropress e 300-400 tl vermemiş olursunuz

güvenilir mi bu site? yurtdışı menşeli mi? bilginiz var mı, bana çok ucuz geldi aeropress fiyatı
 
Evet yurtdışından geliyor. Oradaki fiyatın üstüne bir de gümrük vergisini eklemeniz lazım.

Siteyle ilgili yorumlara ekşi'den bakabilirsiniz.
 
Ürün 4 günde onca yolu (Londra dan ) aşıp Türkiyeye ulaştı. Ama girişten 7 gün geçmesine rağmen teslim edilmedi hala.

Edit: Royal mail in gönderi takip numarasını PTT gönderi sorgulama ekranına yazdım ve gönderim, Ankara da görünüyor, inş tek parça ulaşır bir an önce 😅
 
Son düzenleme:
Ürün 4 günde onca yolu (Londra dan ) aşıp Türkiyeye ulaştı. Ama girişten 7 gün geçmesine rağmen teslim edilmedi hala.

Edit: Royal mail in gönderi takip numarasını PTT gönderi sorgulama ekranına yazdım ve gönderim, Ankara da görünüyor, inş tek parça ulaşır bir an önce 😅
Royal mail takipli gönderilmiş ise TR'ye girişi sonrasını PTT üzerinden takip ederseniz son durumu ve kesinleşen gümrük vergisini öğrenebilirsiniz.
 
Merhaba
Colonna coffee de değerlendirilebilir 25 pound aeropress.

 
Aeropress az önce eline ulaştı. 55 tl gümrük çıktı.

275+55 330 tl tuttu yani toplamda. bu arada 20 kasımda yazdığımda ben siparişi verdim sanıyordum, meğersem ödemede bir sorun yaşanmış ve siparişi vermemiş. Bunu fark etmem de 5 gün sürdü. Yani 25 inde verdiğim sipariş bugün elime ulaştı.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20201205_130936.jpg
    IMG_20201205_130936.jpg
    77.1 KB · Görüntüleme: 118
  • IMG_20201205_131239.jpg
    IMG_20201205_131239.jpg
    96.7 KB · Görüntüleme: 117
Aeropress az önce eline ulaştı. 55 tl gümrük çıktı.

275+55 330 tl tuttu yani toplamda. bu arada 20 kasımda yazdığımda ben siparişi verdim sanıyordum, meğersem ödemede bir sorun yaşanmış ve siparişi vermemiş. Bunu fark etmem de 5 gün sürdü. Yani 25 inde verdiğim sipariş bugün elime ulaştı.
Gözünüz aydın hocam. Görsel paylaşır mısınız, ürün orijinal mi, kırmızı renk mi vs soru işaretlerim var açıkçası. Ben de sizin tavsiyenizle 20 Kasımda sipariş vermiştim, ürün bulunduğum bölgede ptt'nin dağıtımdaki sorunlarından dolayı henüz ulaşmadı. Önümüzdeki hafta teslim alabilmeyi umuyorum.
Ürünün maliyeti 274 TL + 58 TL gümrük vs. = 332 TL'ye geldi. Forumda 350 Tl lere 3-4 yıllık aeroların alıcı bulduğunu düşünürsek gayet makul bence.
 
  • Like
Tepkiler: ckn
ben brudan söyledim, gelmesi zaman alabiliyormuş, beklemedeyim ben de. Siz de deneyebilirsiniz. Saçma sapan ikinci el bir aeropress e 300-400 tl vermemiş olursunuz

Bu adresten 20/11/2020 tarihinde verdiğim sipariş 04/12/2020 tarihinde bulunduğum ilin ptt şubesine ulaştı. Ürünü kargolarda yaşanan yoğunluktan dolayı kendim teslim almak durumunda kaldım. Fotoğrafları ekte sunuyorum, ilgilenen arkadaşlar için. Maliyet 274 + 58 (gümrük vs.)= 332 TL
 

Ekli dosyalar

  • 20201209_165308.jpg
    20201209_165308.jpg
    69.9 KB · Görüntüleme: 82
  • 20201209_165329.jpg
    20201209_165329.jpg
    42.8 KB · Görüntüleme: 69
  • 20201209_165750.jpg
    20201209_165750.jpg
    90.4 KB · Görüntüleme: 83
Son düzenleme:
Bu adresten 20/11/2020 tarihinde verdiğim sipariş 04/12/2020 tarihinde bulunduğum ilin ptt şubesine ulaştı. Ürünü kargolarda yaşanan yoğunluktan dolayı kendim teslim almak durumunda kaldım. Fotoğrafları ekte sunuyorum, ilgilenen arkadaşlar için. Maliyet 274 + 58 (gümrük vs.)= 332 TL
İyi günlerde kullanın, iyi fiyat!
Üretim yeri neresi acaba?
 
Geri
Üst