• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Satılık Aeropress ve Delter Press

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan uralavci
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ürünün Fiyatı
900

uralavci

Barista
Konum
Aydın
İsim
Ural AVCI
Merhabalar;
Aeropress ve Delter Coffee Press ayrı ayrı satılıktır.

Aeropress: 300,00 TL
Delter Coffee Press: 675,00 TL

Aeropress'in ne derdi var bilmiyorum ama çok sert basınca bazen kağıdı patlatabiliyordu. Belki üründe bir sorun vardır diye düşünerek fiyatı uygun tuttum. Aeropress'de kargo alıcıya aittir.

Delter Coffee Press'in ilk sahibiyim ve az kullanılmıştır. Hiçbir problemi yoktur. Kutusu mevcut değildir. Kargo bana aittir.

İkisini birden almak isterseniz 900,00TL'dir ve kargo bana aittir.

Sormak istediğiniz soruları bu başlık altında cevaplayabilirim.
Teşekkürler.
 

Ekli dosyalar

  • 1.jpg
    1.jpg
    112.5 KB · Görüntüleme: 129
  • 2.jpg
    2.jpg
    135.3 KB · Görüntüleme: 129
selamlar! aeropress’e talibim, filtreleri de veriyor musunuz yaninda?:)
 
Selamlar. Delter Coffee Press hâlen satılıktır ve günceldir. Güncellemeyi unutabilirim. Bunun için şimdiden özür dilerim ancak satılırsa emin olur buraya muhakkak yazarım.
Teşekkürler.
 
hala satılık mı?
 
Türkiye’de başka bir ulaşma imkanı olmayınca hepsine yazmış olduk 🤣
 
Selamlar. Delter Coffee Press hâlen satılıktır ve günceldir. Güncellemeyi unutabilirim. Bunun için şimdiden özür dilerim ancak satılırsa emin olur buraya muhakkak yazarım.
Teşekkürler.
Bu mesajı farketmemiştim yazarken sonradan gördüm. 😄

Şimdi ben haksız mıyım? 🤔
 
Son düzenleme:
Geri
Üst