ercuozcan
Barista
- Konum
- İstanbul
- İsim
- Ercüment Özcan
Daha fazla
- İsim
- Ercüment Özcan
- Espresso Makinesi
- Lelit Bianca v3; Lelit Elizabeth v3 (Satıldı)
- Değirmen
- Eureka mignon Perfetto (Satıldı) ; Niche Zero ; Commandante Amerikan Cherry
- Ekipmanlar
- Fellow Stagg EKG,Mokapot , Origami (M) , Breville BDC600 ,Felicita Arc.,Peak water, Delter Press, Epinox 600 ml server, Rekrow mini ocak , Soy C2G ve C3G Cezve, Hario immersion switch, espro bloom, ..
- Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
- Hayır
- Kahve Arkadaşlığı İl
- İstanbul Anadolu
Öncelikle yanlış yere açmış isem konuyu özür dileyerek başlayayım, 1 aydır üyeyim foruma ama 1 senedir yazılan hemen herşeyi okumaya büyük bir keyifle devam ediyorum. Şimdiye kadar yapmış olduğum alışverişlerde başta Tincafe Tolgay bey olmak üzere , çok da memnunum kendisini tanıdığım için Gelbura.com dan Yiğit Bey ve forumdan 2.el almış olduğum ürünler vs. herkes çok saygılı ve seviyeli , yine aynı şekilde sorularıma gelen yanıtlar , herkes bildiği her bir bilgiyi büyük bir saygı ve sevgi içerisinde paylaşıyor. Tek kelime ile kendimi harika bir kitlenin içerisinde müthiş keyifli hissediyorum.
Şimdi bugün yaşadığım olayı paylaşmak istedim sizlerle sadece fikirlerinizi duymak isterim, ben yanlış düşünüyor da olabilirim. Forumda bir arkadaşımız 2 adet Soy cezvesini satmak istiyor birini yine forumdan bir arkadaşımız almış elindeki diğer cezvesiyle beraber Soy a götürmüş onlarda sağolsunlar yardımcı olmuşlar tekrar üretim hattına sokup 2-3 hafta içinde teslim edeceklerini söyleyip bir de tekrar onun adına belge de düzenlemişler. Buraya kadar herşey süper. Diğer Cezveye de ben talip oldum stand ile beraber cazip geldi , satan arkadaşımız da emin bir şekilde istersem Soy a sorup öyle alabileceğimi tavsiye edince bende bugün kendilerini aradım. Telefona çıkan Hanımefendiye bu forumun üyesi olduğumu , eğer alacağım C3 cezveye bakım yapabilecekseniz ayrıca C2 cezve ve huniyi de gelip alacağımı söyledim. Kendisi kibar bir şekilde garanti belgesi olmadan böyle bir şey yapamayacaklarını , daha önce yapmış olmalarının her daim bunun yapılacağı anlamına gelmemesi gerektiği , daha büyük ürünlerin tencere vs. üzerinde seri numaraları olduğu için garanti belgesine ihtiyaç olmadığını ama cezve gibi ürünlerde garanti belgesinin şart olduğuna dair benzer ifadeler kullandı. Bunun üzerine kendilerini anladığımı , peki yeni almayı düşündüğüm cezvenin garanti belgesini ileride kaybedersem bu durumda nasıl ömür boyu bakım hizmetinden faydalanabileceğimi sordum ve belgesiz mümkün olamayacağı cevabını aldım. 2.el ürüne bakım yapıp yapmamak elbette firmanın kendi kararıdır , ister yardımcı olurlar ister olmazlar ancak sıfır alacağım bir ürünün belgesini kaybedersem bu ürünü ömür boyu bakım garantisi kapsamında olarak satışa sunulması pek mantıklı gelmedi bana.
Eminim ki bu ürünü kullananlar zaten şimdiye kadar ikili ilişkileri ile belgeye ihtiyaç duymadan bakımlarını bir şekilde kargo veya bizzat kendileri götürerek hallediyorlar ve halledecekler. Ben kendi adıma ,aynı kalite olduğunu tahmin ettiğim biraz daha uygun fiyatlı diğer cezve markasına yönelmememin 1. sebebi ömür boyu ücretsiz garanti sağladığını deklare etmemiş olması idi, cüzi miktar olarak belirtilmişti okuduğum mesajlarda , neyse bir heves etmiştim Türk kahvesi işine şimdilik evdeki bakır cezveyi kalaylattırıp onunla ve makine kahvesine devam edeceğim gibi.
Sabırla okuyup , değerli görüşlerini paylaşanlara şimdiden teşekkürler.

Şimdi bugün yaşadığım olayı paylaşmak istedim sizlerle sadece fikirlerinizi duymak isterim, ben yanlış düşünüyor da olabilirim. Forumda bir arkadaşımız 2 adet Soy cezvesini satmak istiyor birini yine forumdan bir arkadaşımız almış elindeki diğer cezvesiyle beraber Soy a götürmüş onlarda sağolsunlar yardımcı olmuşlar tekrar üretim hattına sokup 2-3 hafta içinde teslim edeceklerini söyleyip bir de tekrar onun adına belge de düzenlemişler. Buraya kadar herşey süper. Diğer Cezveye de ben talip oldum stand ile beraber cazip geldi , satan arkadaşımız da emin bir şekilde istersem Soy a sorup öyle alabileceğimi tavsiye edince bende bugün kendilerini aradım. Telefona çıkan Hanımefendiye bu forumun üyesi olduğumu , eğer alacağım C3 cezveye bakım yapabilecekseniz ayrıca C2 cezve ve huniyi de gelip alacağımı söyledim. Kendisi kibar bir şekilde garanti belgesi olmadan böyle bir şey yapamayacaklarını , daha önce yapmış olmalarının her daim bunun yapılacağı anlamına gelmemesi gerektiği , daha büyük ürünlerin tencere vs. üzerinde seri numaraları olduğu için garanti belgesine ihtiyaç olmadığını ama cezve gibi ürünlerde garanti belgesinin şart olduğuna dair benzer ifadeler kullandı. Bunun üzerine kendilerini anladığımı , peki yeni almayı düşündüğüm cezvenin garanti belgesini ileride kaybedersem bu durumda nasıl ömür boyu bakım hizmetinden faydalanabileceğimi sordum ve belgesiz mümkün olamayacağı cevabını aldım. 2.el ürüne bakım yapıp yapmamak elbette firmanın kendi kararıdır , ister yardımcı olurlar ister olmazlar ancak sıfır alacağım bir ürünün belgesini kaybedersem bu ürünü ömür boyu bakım garantisi kapsamında olarak satışa sunulması pek mantıklı gelmedi bana.
Eminim ki bu ürünü kullananlar zaten şimdiye kadar ikili ilişkileri ile belgeye ihtiyaç duymadan bakımlarını bir şekilde kargo veya bizzat kendileri götürerek hallediyorlar ve halledecekler. Ben kendi adıma ,aynı kalite olduğunu tahmin ettiğim biraz daha uygun fiyatlı diğer cezve markasına yönelmememin 1. sebebi ömür boyu ücretsiz garanti sağladığını deklare etmemiş olması idi, cüzi miktar olarak belirtilmişti okuduğum mesajlarda , neyse bir heves etmiştim Türk kahvesi işine şimdilik evdeki bakır cezveyi kalaylattırıp onunla ve makine kahvesine devam edeceğim gibi.
Sabırla okuyup , değerli görüşlerini paylaşanlara şimdiden teşekkürler.