• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

2.El Comandante, 1zpresso JX, 1zpresso JX-Pro arasında hangisini seçmeliyim

Kettlellica

Barista
1 yıldır kullandığım Hario Mini Plus el değirmenimi değiştirmek istiyorum fakat birkaç model arasında kararsız kaldım. Demlemelerim V60 ve Türk kahvesi yönünde. Gönül isterdi ki sıfır bi Comandante alayım fakat şu an o fiyat bandına maalesef çıkamam. Başlıktaki üç değirmen arasında hangisini seçmeliyim veya bunlardan bağımsız başka bir model öneriniz var mıdır. Teşekkürler şimdiden.
 
JX-Pro öneririm, ben comandante kullanıyorum ama türk kahvesini öğütürken JX-Pro'ya göre zorlanırsınız. Bütçe sınırı varsa Molent de olabilir.
 
JX-Pro öneririm, ben comandante kullanıyorum ama türk kahvesini öğütürken JX-Pro'ya göre zorlanırsınız. Bütçe sınırı varsa Molent de olabilir.
Açıkçası isteğim malum kur artışına bağlı olarak aldıktan sonra başka bir değirmene ihtiyaç duymadan uzun süre kullanabilmek. Mini plustan sonra çelik burrlü bir değirmen beni fazlasıyla tatmin edecektir zaten. Molent değirmende sorun yaşayan kullanıcılar vardı yanlış hatırlamıyorsam, o gözümü korkuttu biraz.
 
Açıkçası isteğim malum kur artışına bağlı olarak aldıktan sonra başka bir değirmene ihtiyaç duymadan uzun süre kullanabilmek. Mini plustan sonra çelik burrlü bir değirmen beni fazlasıyla tatmin edecektir zaten. Molent değirmende sorun yaşayan kullanıcılar vardı yanlış hatırlamıyorsam, o gözümü korkuttu biraz.
Firma ilgili fazlasıyla ama almışken iyi alayım uzun gitsin derseniz ve türk kahvesi, filtre içinse Jx-Pro öneririm. Kullananlar da memnundu benim bildiğim kadarıyla.
Vural abi Jx-Pro kullanıyor ve memnun bildiğim kadarıyla @NoPainNoCoffee
 
JX Pro'ya bir artı da benden. Hem en iyi fiyat performans oranı hem de filtre kahve, espresso ve Türk kahvesini kısa sürede oldukça iyi düzeyde çıkartabilmesi açısından.
 
JX Pro'ya bir artı da benden. Hem en iyi fiyat performans oranı hem de filtre kahve, espresso ve Türk kahvesini kısa sürede oldukça iyi düzeyde çıkartabilmesi açısından.
Peki JX ve JX Pro arasında ince ayar mekanizması harici bir fark var mı bu ayarı sadece espresso için mi kullanabiliriz yoksa Türk kahvesi için de kullanabilir miyiz. Aradaki fiyat farkına değer mi acaba
 
Ben J Max ve JX Pro kullandım. Espresso'da JX Pro'nun incelik ayarı yeterli oluyor ama aşağısının yeterli olacağını sanmam.
Türk kahvesi için incelik ayarı pek fazla denemedim. Basınç ve akış süresi konusu olmadığından çok fazla ince ayar gerektireceğini sanmıyorum Türk kahvesinin.
 
Geri
Üst