Kettlellica
Barista
1 yıldır kullandığım Hario Mini Plus el değirmenimi değiştirmek istiyorum fakat birkaç model arasında kararsız kaldım. Demlemelerim V60 ve Türk kahvesi yönünde. Gönül isterdi ki sıfır bi Comandante alayım fakat şu an o fiyat bandına maalesef çıkamam. Başlıktaki üç değirmen arasında hangisini seçmeliyim veya bunlardan bağımsız başka bir model öneriniz var mıdır. Teşekkürler şimdiden.