Merhaba aslında 2. el elektrikli bir değirmen alacaktım, fakat el değirmeniyle başlamaya karar verdim.
Öncelikli amacım espresso olacak. Filtre belki ayda yılda bir. Tabi böyle diyince çoğunluk muhtemelen J-max diyecek ama, K-ultra'nın her iki alanda da iyi olduğunu söyleyenler var. Birkaç kişinin J-max ve K-ultra arasındaki espresso konusundaki farkını anlamanın çok zor olduğuna ilişkin mesajlarına denk geldim. Almışken her ikisinide iyi yapan bir alet alayım diyorum. Ama J-Max'de espresso açısından ciddi bir fark varsa tabi onu almak isterim. Anlayacağınız çok kararsızım, 2 gündür forumları okuyorum ama bir sonuca varamadım. Yardımcı olursanız sevinirim.
Öncelikli amacım espresso olacak. Filtre belki ayda yılda bir. Tabi böyle diyince çoğunluk muhtemelen J-max diyecek ama, K-ultra'nın her iki alanda da iyi olduğunu söyleyenler var. Birkaç kişinin J-max ve K-ultra arasındaki espresso konusundaki farkını anlamanın çok zor olduğuna ilişkin mesajlarına denk geldim. Almışken her ikisinide iyi yapan bir alet alayım diyorum. Ama J-Max'de espresso açısından ciddi bir fark varsa tabi onu almak isterim. Anlayacağınız çok kararsızım, 2 gündür forumları okuyorum ama bir sonuca varamadım. Yardımcı olursanız sevinirim.