• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

1Zpresso K-ultra ve J-Max arasında kaldım.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Zerathul
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Zerathul

Üye
İsim
Barış Koçer
Daha fazla  
İsim
Barış Koçer
Merhaba aslında 2. el elektrikli bir değirmen alacaktım, fakat el değirmeniyle başlamaya karar verdim.

Öncelikli amacım espresso olacak. Filtre belki ayda yılda bir. Tabi böyle diyince çoğunluk muhtemelen J-max diyecek ama, K-ultra'nın her iki alanda da iyi olduğunu söyleyenler var. Birkaç kişinin J-max ve K-ultra arasındaki espresso konusundaki farkını anlamanın çok zor olduğuna ilişkin mesajlarına denk geldim. Almışken her ikisinide iyi yapan bir alet alayım diyorum. Ama J-Max'de espresso açısından ciddi bir fark varsa tabi onu almak isterim. Anlayacağınız çok kararsızım, 2 gündür forumları okuyorum ama bir sonuca varamadım. Yardımcı olursanız sevinirim.
 
daha ince ayar olanağı sebebiyle, ayda bir filtre yapacaksanız, j-max derim. direkt sizin kullanım senaryosuna uyuyor. tat olarak farkı anlamak zor olabilir fakat dial-in yaparken 8.8 micron hassasiyeti ile işiniz daha kolay olacaktır. k-max ise yanılmıyorsam 22 micron olmalı.
 
daha ince ayar olanağı sebebiyle, ayda bir filtre yapacaksanız, j-max derim. direkt sizin kullanım senaryosuna uyuyor. tat olarak farkı anlamak zor olabilir fakat dial-in yaparken 8.8 micron hassasiyeti ile işiniz daha kolay olacaktır. k-max ise yanılmıyorsam 22 micron olmalı.
Cevabınız için teşekkürler. Diğer seçenek k-ultra 20 mikron. Tabi yine arada çok fazla fark var. Sanırım biraz fiyatlandırmadan dolayı kafam karıştı. Jmax 150 dolar bizde-6500, k ultra 289 dolar bizde 8500. Jmax pahalı satılıyor bir tık.
 
Cevabınız için teşekkürler. Diğer seçenek k-ultra 20 mikron. Tabi yine arada çok fazla fark var. Sanırım biraz fiyatlandırmadan dolayı kafam karıştı. Jmax 150 dolar bizde-6500, k ultra 289 dolar bizde 8500. Jmax pahalı satılıyor bir tık.
1zpresso'nun çok fazla modeli var. diğerini bilmiyorum açıkçası, takip de etmiyorum. fiyat içinse bir şey diyemeyeceğim, sanki bizde tam tersiydi. k-ultra daha pahalı diye hatırlıyorum ama dems coffee'nin sitesinden bakabilirsiniz.
 
1zpresso'nun çok fazla modeli var. diğerini bilmiyorum açıkçası, takip de etmiyorum. fiyat içinse bir şey diyemeyeceğim, sanki bizde tam tersiydi. k-ultra daha pahalı diye hatırlıyorum ama dems coffee'nin sitesinden bakabilirsiniz.
K-ultra daha pahalı evet hocam. Kastettiğim dolar bazında arada baya fark varken, bizde arada sadece 2000 tl var. K-ultra, K-max’e çok benzeyen bir model.
 
Geri
Üst