burakdalbudak
Üye
- Konum
- Manisa
- İsim
- Burak Dalbudak
Daha fazla
- İsim
- Burak Dalbudak
- Değirmen
- 1Zpresso J-Max - Tchibo Elektrikli Değirmen
- Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
- Evet
Bir konuda yardımına ihtiyacım var. El değirmeni konusunda çok kararsızım. 1ZPresso K-Max ve J-Max arasından kararsız kaldım. Demleme ve Espresso olarak iki şekilde de kullanıcam. İkisininde artıları ve eksileri var tabiki. J serisi öğütüm konusunda ince öğütümlere daha uygun K serisi de demleme yöntemlerine. J-Max için demleme konusundaki deneyimleriniz ve K-Max içinde espresso deneyimleriniz nedir ? Sizce hangisini seçmeliyim ?