• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

1Zpresso K-MAX vs COMANDANTE C40 Nitro Blade Grinder MK4

Konum
Çanakkale
İsim
Mehmet
Daha fazla  
İsim
Mehmet
Değirmen
Sage (Breville) the Smart Grinder™ Pro
Ekipmanlar
Timemore Electric Kettle Thin Spout, Timemore Black Mirror Nano Scale, Hario V60 Ceramic Dripper 02 Set, Hario V60 Range Server - Bloom Series, Hario V60 Filter Paper, Koleksiyon Sufi Kupa Set Bone
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
Çanakkale
Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
Merkez
Kahve Arkadaşlığı İlçe 2
herhangi
Skype
akincim@outlook.com
İkisinden birini almayı düşünüyorum. Sizce hangisi ve neden?
 
Tek başlık üzerinden devam etmeniz daha iyi olur Mehmet Timuçin Bey.

Her iki değirmen de üst seviye, kaliteli değirmenler.

Comandante altın standart konumunda, en popüler değirmenlerden biri.
Ayrıca her değirmen aynı kalibrasyonda geliyor.
O yüzden internette oluşmuş ortak bir dil var, tariflerde genelde Comandante için öğütüm kalınlığı veriliyor.

1Zpresso'nun K serisi Comandante'ye göre biraz daha hızlı öğütüyor ve ayar halkası dışarıda olduğu için öğütüm dereceleri arasında daha hızlı geçiş yapabiliyorsunuz. Sık sık farklı demleme metodları arasında geçiş yapacaksanız mantıklı olabilir. Ama temizliği biraz daha zor ve değirmenden değirmene öğütüm ayarı açısından fark olabiliyor.

Her iki model hakkında da forumda detaylı bilgiye ve kullanıcı yorumlarına ulaşabilirsiniz.
 
Tek başlık üzerinden devam etmeniz daha iyi olur Mehmet Timuçin Bey.

Her iki değirmen de üst seviye, kaliteli değirmenler.

Comandante altın standart konumunda, en popüler değirmenlerden biri.
Ayrıca her değirmen aynı kalibrasyonda geliyor.
O yüzden internette oluşmuş ortak bir dil var, tariflerde genelde Comandante için öğütüm kalınlığı veriliyor.

1Zpresso'nun K serisi Comandante'ye göre biraz daha hızlı öğütüyor ve ayar halkası dışarıda olduğu için öğütüm dereceleri arasında daha hızlı geçiş yapabiliyorsunuz. Sık sık farklı demleme metodları arasında geçiş yapacaksanız mantıklı olabilir. Ama temizliği biraz daha zor ve değirmenden değirmene öğütüm ayarı açısından fark olabiliyor.

Her iki model hakkında da forumda detaylı bilgiye ve kullanıcı yorumlarına ulaşabilirsiniz.
Fazla zamanım yok. Biraz da fazla uğraşınca sıkıcı oldu. O nedenle daha çabuk karara varmak için başlığı daha sınırlandırıp buradan sordum.

Farklı demlemeler arasında sık geçiş yapmam. Tek ayar giderim. Zpresso nun tasarımını beğenmiştim, gövdenin baştan sonra metal olması, alt kısmın mıknatıslı olması falan. Temizliği önemli.

Bilgi için teşekkür ederim.
 
Geri
Üst