• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

1Zpresso J-Max El Değirmeni İncelemesi

teyyaredenkahve

Barista
Konum
İstanbul
İsim
Levent
Merhabalar, değirmen ile ilgili bir inceleme çektim ama bu sefer ilk olarak ingilizce olarak çektim. Aksana takılmazsanız, takibi kolay diye düşünüyorum :) Sen bir daha ingilizce çekme derseniz de anlarım :) Sorularınız olursa yardımcı olmaya çalışırım.

J-Max, JX ve JX-Pro nun üstüne geliştirilmiş J serisinin amiral gemisi diyebiliriz.

✔ 48 mm Titanyum kaplama kesici
✔ Süper ince ayar yeteneği 8,8 mikron/klik (neredeyse stepless) (Kinudan sonra en iyilerden olabilir)
✔ Dıştan ayar mekanizması ve tur sayacı (K serisine benziyor, K pro, K Plus)
✔ Anti statik kaplama manyetik hazne
✔ Koyu renk seçeneği

Merak edenler yine de izleyebilir.
 
Son düzenleme:
Aksan gayet anlaşılır, çok kafaya takılacak bir konu değil. Dünyanın her ülkesinden insanla konuşuyorum, herkes birbirini anlıyor, sıkıntı yok :)

Benim tek eleştirim, 1:30'a kadar bazı yerlerde çok hızlı konuşuyorsunuz. Cümleler arasındaki noktalarda durmuyorsunuz, sanki kağıttan hızlıca okur gibi geliyor. 1:30'dan sonra birden tonlamalara dikkat ediyorsunuz ve daha anlaşılır oluyor. O şekilde Türkçe konuşsanız da yorumum aynı olurdu, yani gene aksanla ilgili bir konu değil.

Bunların haricinde; global içerik yapmak sizin için daha iyi, altyazı eklenirse Türkiye için de ayrı bir video çekmeniz gerekmez. Bol bol İngilizce içerik üretip daha büyük kitlelere ulaşmanızı dilerim.
 
Aksan gayet anlaşılır, çok kafaya takılacak bir konu değil. Dünyanın her ülkesinden insanla konuşuyorum, herkes birbirini anlıyor, sıkıntı yok :)

Benim tek eleştirim, 1:30'a kadar bazı yerlerde çok hızlı konuşuyorsunuz. Cümleler arasındaki noktalarda durmuyorsunuz, sanki kağıttan hızlıca okur gibi geliyor. 1:30'dan sonra birden tonlamalara dikkat ediyorsunuz ve daha anlaşılır oluyor. O şekilde Türkçe konuşsanız da yorumum aynı olurdu, yani gene aksanla ilgili bir konu değil.

Bunların haricinde; global içerik yapmak sizin için daha iyi, altyazı eklenirse Türkiye için de ayrı bir video çekmeniz gerekmez. Bol bol İngilizce içerik üretip daha büyük kitlelere ulaşmanızı dilerim.
Çok teşekkür ederim. Aksan konusunda ben de sizin gibi düşünüyorum. Ana dilimiz değil. Ben de 12 senedir sabah Hindistan akşam Meksika'ya kadar farklı ülkeler ile çalışıyorum ve herkes birbirini anlıyor :)

Eleştirinizde çok haklısınız. İncelemelerime baktığımda, genelde ilk 1-2 dk çok tutuk ya da donuk başlıyor. Sonradan açılıyor. Bunda da öyle oldu. Yazılı bir yerden okumadım ama ilk başlangıç hep zor oluyor. 15-20 deneme sonrası enerjim kalmayınca, hızlı hızlı çektim :) Bunu ben de fark ettim ama geriye dönemedim.

Aslında ilk baştan beri amacım Türkçe içerik oluşturarak bir fayda sağlamaktı ve bir sürü ekipmanın ilk incelemelerini (iyi kötü) Türkçe olarak çektim. Sosyal medya ya da buradan zaten her türlü soruya cevap vermeye çalışıyorum ama bazı şeyler İngilizce inceleme çekmeye neden oluyor. En büyük sebeplerinden birisi de daha farklı kitlelere ulaşıp, kahve sektöründeki önemli kişileri önümüzdeki dönemde konuk olarak alabilmek.

Tabii çok zor ve zaman alan şeyler. Bakalım ne olacak. Teşekkürler.
 
Video bence basarili elinize saglik , birde birkac farkli espresso cekirdeginin cekim hizini gorseydim cok daha iyi olurdu, cidden 40 45 saniyeler iddiali sureler
 
Çok teşekkür ederim. Aksan konusunda ben de sizin gibi düşünüyorum. Ana dilimiz değil. Ben de 12 senedir sabah Hindistan akşam Meksika'ya kadar farklı ülkeler ile çalışıyorum ve herkes birbirini anlıyor :)

Eleştirinizde çok haklısınız. İncelemelerime baktığımda, genelde ilk 1-2 dk çok tutuk ya da donuk başlıyor. Sonradan açılıyor. Bunda da öyle oldu. Yazılı bir yerden okumadım ama ilk başlangıç hep zor oluyor. 15-20 deneme sonrası enerjim kalmayınca, hızlı hızlı çektim :) Bunu ben de fark ettim ama geriye dönemedim.

Aslında ilk baştan beri amacım Türkçe içerik oluşturarak bir fayda sağlamaktı ve bir sürü ekipmanın ilk incelemelerini (iyi kötü) Türkçe olarak çektim. Sosyal medya ya da buradan zaten her türlü soruya cevap vermeye çalışıyorum ama bazı şeyler İngilizce inceleme çekmeye neden oluyor. En büyük sebeplerinden birisi de daha farklı kitlelere ulaşıp, kahve sektöründeki önemli kişileri önümüzdeki dönemde konuk olarak alabilmek.

Tabii çok zor ve zaman alan şeyler. Bakalım ne olacak. Teşekkürler.
İnsan kendi yaptıklarını çok detaylı inceleyip eleştirmeye yatkın oluyor, özellikle de analitik yönü kuvvetli olan detaycı insanlarda durum böyle. Dışarıdan özellikle "hata var mı" diye izlemeyen hiç kimsenin bu bahsettiklerini farkedeceğini düşünmüyorum. Donukluktan bahsetmek mümkün değil, ingilizce hakkında en ufak bir eleştiri de anlamsız olur. Bence fazla söze gerek bırakmaksızın çok iyi.
 
J-max'ın Coated Burr'ünü başlarken bir de arkadaşlar zaman içerisinde 3 ay kullandıktan sonraki fotoğraflarını paylaşırlarsa güzel olur.

Coated burr'de aşınma durumunu, kaplamanın çıkıp çıkmadığını da teyit etmiş oluruz.Bu kaplamanın öğütüme ve değirmenin burr nun yaşam süresine katkısını gerçekten merak ediyorum.

Jx-pro elimde olmasaydı neredeyse ben de hemen bir tane sipariş verecekktim...
 
J-max'ın Coated Burr'ünü başlarken bir de arkadaşlar zaman içerisinde 3 ay kullandıktan sonraki fotoğraflarını paylaşırlarsa güzel olur.

Coated burr'de aşınma durumunu, kaplamanın çıkıp çıkmadığını da teyit etmiş oluruz.Bu kaplamanın öğütüme ve değirmenin burr nun yaşam süresine katkısını gerçekten merak ediyorum.

Jx-pro elimde olmasaydı neredeyse ben de hemen bir tane sipariş verecekktim...

Bende titanyum kaplamalı G1 Plus var, öğütmeyi çok hızlandırıyor ama toz üretimini az da olsa arttırdığını da görebiliyorsunuz. Yakında elime titanyum olmayan updated burr de geçecek (şekil olarak bire bir aynısı ama çelik) daha iyi karşılaştırma şansı bulacağım.
Yanlız alalı 3 ay olmasına rağmen iki yerinde titanyum kaplamasının çok az da olsa soyulduğunu gördüm. Neyse ki sağlığa herhangi bir zararı yok aksi takdirde iade etmeyi bile düşünürdüm.
 
Bende titanyum kaplamalı G1 Plus var, öğütmeyi çok hızlandırıyor ama toz üretimini az da olsa arttırdığını da görebiliyorsunuz. Yakında elime titanyum olmayan updated burr de geçecek (şekil olarak bire bir aynısı ama çelik) daha iyi karşılaştırma şansı bulacağım.
Yanlız alalı 3 ay olmasına rağmen iki yerinde titanyum kaplamasının çok az da olsa soyulduğunu gördüm. Neyse ki sağlığa herhangi bir zararı yok aksi takdirde iade etmeyi bile düşünürdüm.
o soyulmalar malesef var onu da merak ediyorum açıkcası ne kadar sürecek v.s diye.
Aynı şey kinuda da var.
 
İnsan kendi yaptıklarını çok detaylı inceleyip eleştirmeye yatkın oluyor, özellikle de analitik yönü kuvvetli olan detaycı insanlarda durum böyle. Dışarıdan özellikle "hata var mı" diye izlemeyen hiç kimsenin bu bahsettiklerini farkedeceğini düşünmüyorum. Donukluktan bahsetmek mümkün değil, ingilizce hakkında en ufak bir eleştiri de anlamsız olur. Bence fazla söze gerek bırakmaksızın çok iyi.
Çok teşekkür ederim 🙏
 
Geri
Üst