• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

19 grams Berlin

ekşibirazsanki

Barista
İsim
Ümit
Selamlar :)
Berlin merkezli bir kavurucu olan 19 grams'dan daha önce kahve deneyimlemiş olan var mı?
Kahve çeşitliliği çok iyi görünüyor. 24 Euro kargo çıkması dışında fiyatlar uygun gibi.
600gr gesha bundle 51 Euro
Ben sipariş vermek üzereyim. Katılmak isteyen varsa kargoyu bölüşmüş oluruz güzel olur ne dersiniz?


Edit:120 Euro üstü kargo ücretsizmiş!!!
 
Son düzenleme:
Ben de katılmak isterim.Toplam 6 kişi olursak adam başı 20 euro olur ve her birimiz 200 gr geisha içebiliriz.Yok mu 4 kişi daha!
 
6 kişi olunmasa da ben katılabilirim.
 
20210803_171502-min.jpg

Kahveler bayram kaynaklı 14 günde, DHL-->PTT şeklinde geldi. 268 lira vergi acıttı malesef :(

Şimdilik sadece Brezilya santa Cecilia'yı deneyebildim. Karbonik maserasyon gesha. 16 gram kahvede 3-4 defekt çekirdek dışında kavrum hatası görmedim.
-16gr/256gr 4 parçalı döküş, CMD 23 klik, 93 derece su
Çikolata ve frambuaz tatları çok net hissediliyor. Aftertaste çok uzun. Bitter tad yok.
Diğerleri de böyleyse kesinlikle önereceğim bir kavurucu olacak :)
 
Geri
Üst